Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Akıllı Tahta Kullanımının Lise Öğrencilerinin Beden Eğitimi Ve Spor Dersine Olan Tutumuna Etkisi
(2018)
Bu çalışmanın amacı; Ortaöğretim düzeyinde Beden Eğitimidersinde çeşitli branşların kazanımlarının akıllı tahta etkinlikleri ileöğretim sürecinde öğrencilerin Beden Eğitimi dersine yöneliktutumlarının etkisini incelemekt ...
Spor Ürünleri Piyasasında Aktif Pazarlama Karması Bileşenlerinin Tespitine Yönelik Müşteri Tercihleri Araştırması
(2015)
Gerçekleştirilen bu araştırma ile özellikle spor mallarına yönelik talebin değişimi ve yönü incelenmeye çalışılarak, bu malları sunan firmaların etkinlik ve verimlilik için oluşturması gereken pazarlama karması kararları ...
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerin Ebeveynlerinin Eğitim Düzeylerine Göre Beden Eğitimi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
(2012)
Çalışmada ilköğretim ikinci kademede öğrenim gören öğrencilerin annelerinin ve babalarının eğitim durumlarıyla beden eğitimi ve spor dersine ilişkin tutumları arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırmaya örneklem olarak ...