Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Uluslararası pazarlara giriş stratejilerinden franchising sistemi ve Türkiye uygulaması
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
Rekabetin yoğun olarak yaşandığı dünyamızda sadece iç pazarlarda müşteribulmak, işletmeler için yeterli olmamaktadır. Dış pazarlardaki müşterilerin alımgüçleri, iç pazarda mevcut ve potansiyel müşterilerin alım güçlerinden, ...
Tüketiciler ve işletmeler açısından elektronik ticarette marka yapılandırılmasını etkileyen faktörleri belirlemeye yönelik bir arastırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
İçinde bulunduğumuz dönemde tanık olduğumuz önemli değişimlerden biri,iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelere paralel olarak internetin evde, işyerinde veeğitimde meydana getirdiği yeniliklerdir. Bu yeniliklerin yanı ...
Uçuş ekibi kaynak yönetiminde iletişim sorunları
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
ÖZET Çalışmanın amacı, Uçuş Ekibi Kaynak Yönetimi (UEKY) çerçevesi içerisinde uçuş boyunca karşılaşılan iletişim sorunlarını incelemek, iletişim engelleri olarak kabul edilen faktörleri tanımlayarak önem derecelerini ...
Kariyer yönetiminin çalışan motivasyona etkileri (Jandarma Havacılık Komutanlığı örneği)
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
ÖZET Teknolojinin geliştiği ve rekabetin arttığı günümüzde çalışanların en iyi şekilde yönetilmesi organizasyon için büyük önem taşır, örgütler büyüdükçe insan kaynaklarının daha etkin yönetilmesi zorunluluğu doğmuştur. ...