Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Marka yaratma stratejileri: Hazır giyim sektöründe bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
Global pazarlarda tüketiciler ihtiyaçlarını karşılayacak çok sayıdaki benzer ürün vehizmet içinden bir seçim yapmak zorundadırlar. Bu seçim sürecinde tüketiciler için herşeyden önce güven gelmektedir. Firmalar ise; bazen ...
E-ticaret: Karayolları yolcu taşıma işletmelerinde e-ticaret hacminin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
By the impove of information and communication technology, transportationsector entered in a big evaluation on highway, airline and maritime line. E-commerceinstruments like internet and computer become vitally important ...
Menkul kıymet yatırımları ve vergilendirilmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
Bu tez en son yasal düzenlemeler ışığında sermaye piyasasıaraçlarının vergilendirilmesi hakkındadır. Konunun değişken (dinamik )durumu nedeniyle; yasal düzenlemeler olmakta ve her gün yenidüzenlemeler yerini almaktadır.Mali ...
Yatırım indirimi uygulaması ve muhesebeleştirilmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2005)
Dünya ülkelerinin işletmeleri vergisel teşviklerden yararlanmaktadırlar.Teşvik uygulamaları gelişmiş ülkeler ile gelişmekte olan ülkeler arasındafarklılık arz etmektedir. Genel olarak yatırım indirimi gibi dolaylı teşvikler ...