Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Aile şirketlerinde çatışma ve çözüm yolları: Ankara ili Ostim Organize Sanayi bölgesinde bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Çatışma insanoğlunun etkileşiminin doğal bir sonucudur. Çatışmalar hem sosyal hayatta hem de iş hayatında kaçınılmazdır. Diğer örgütlerden farklı olarak aile şirketlerinde, çatışmayı tetikleyen birtakım dinamikler vardır. ...
Aile şirketlerinde kurumsallaşma: Ankara ilinde bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Aile, duygusal ilişkilerin hüküm sürdüğü bir birlikteliktir. Aile şirketi, aileden bir girişimcinin başlattığı ve daha sonra ailenin çoğunlukla işin içinde yer aldığı bir kurumsal yapıdır. Ağır rekabet koşulları altında ...
İnsan kaynakları yönetimi uygulamalarına yönelik bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Dünyada ve Türkiye'de toplam işletmelerin ve toplam istihdamın büyük bir bölümünü KOBİ'ler oluşturmaktadır. KOBİ'ler değişen ve zorlaşan rekabet ortamında varlıklarını sürdürebilmeleri için İKY'yi en iyi şekilde işletmelerinde ...
Müşteri güçlendirme ile pazarlama performansı ilişkisi: Mobilya sektörüne yönelik bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Geçmişin kitlesel olarak üretilen ürünleri ve mesajları olduğu gibi kabul eden, daha iyiyi talep etmeyen, haklarını aramayan, bilgisiz ve pasif tüketici yapısı değişmektedir. Günümüz tüketicisinin, çok daha kolay bir şekilde ...
Türkiye'de organize sanayi bölgelerinin kurumsallaşması ve karşılaştıkları sorunlara çözüm önerileri
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Bu tez çalışmasının amacı, planlı ve düzenli sanayileşmeyi sağlamak, kentleşmeyi yönlendirmek, çevreyi korumak ve bölgesel kalkınmayı teşvik etmek amaçlarıyla, Türkiye'de yaklaşık elli yıldan beri uygulanan organize sanayi ...
Finansal açıdan marka değerleme ve marka değerinin hissedar değeri üzerine etkisi: BİST'te işlem gören firmalar üzerine bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Finansal Açıdan Marka Değerleme ve Marka Değerinin Hissedar Değeri Üzerine Etkisi: BİST'te İşlem Gören Firmalar Üzerine Bir Araştırma isimli bu tez, marka değerinin hissedar değeri üzerinde bir etkisi olup olmadığını ...
Zamana dayalı faaliyet tabanlı maliyetleme: İmalat sektöründe bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 2014)
Geleneksel muhasebe yöntemleri karmaşık ve rekabetçi çalışma ortamında şirketlere gerekli olan stratejik bilgileri sağlama konusunda başarısız olmaktadır. Yönetim sürecinde stratejik hedefler için karar verme organizasyonlar ...