Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Türkiye'de Ki Fitness Merkezlerinin Hizmet Kalitesine Yönelik Düzeylerinin İncelenmesi
(2015)
Bu çalışmada; fitness merkezlerinin hizmet kalitesine yönelik düzeylerini belirlemek amacıyla, müşteriler tarafından algılanan ve beklenilen hizmet kalite seviyelerine 4 farklı boyut (personel, program, soyunma odaları ve ...
Stratejik Planlama Süreci Kişisel-Değerlendirme Ölçeği (Spskdö) Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
(2015)
Bu çalışma ile Stratejik Planlama Süreci Kişisel-Değerlendirme Ölçeği'nin (Strategic Planning Process Self-Assessment Questionaire-SPSAQ, Strategic Futures Consulting, Inc., 2013) geçerlik ve güvenirlik çalışmasının ...
Fiziksel Aktivite Mekânı Değerlendirme Ölçeği (FAMDÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2015)
B u çalışmanın amacı, Stanis, Schneider, Cha- vez ve Shinew (2009) tarafından geliştirilmiş, Fiziksel Aktivite Mekânı Değerlendirme Ölçeği (FAMDÖ)nin geçerlik ve güvenirliğinin Türkiye için sınanmasıdır. Ölçme aracı, ...