Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
The Evaluation of Primary School Turkish curriculum in terms of “listening types”
(2011)
Dinlemede yaşanan süreçler, dinlenen materyale ve dinlemenin amacına göre farklılık göstermektedir. Dinleyicinin ilgi ve ihtiyaçları, konunun önemi gibi unsurlar dinlemeyi şekillendirmesi bakımından önemlidir. Bu unsurlar, ...
Serbest ve Grekoromen güreşçilerin Bioelektrik impadans yöntemi ile vücut kompozisyonunun karşılaştırılması
(2011)
Amacı: Grekoromen ve Serbest güreşçilerin vücut kompozisyonunun segmental olarak analizinin yapılarak farklılıkların belirlenmesidir. Yöntem Bu çalışma, Büyükler Dünya Şampiyonası öncesi hazırlık kampında yapılmıştır. ...
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
(2011)
Fen-edebiyat fakültesi öğrencilerine öğretmenlik bilgi ve becerisi kazandırmak amacıyla pedagojik formasyon dersleri 2010-2011 öğretim yılından itibaren tekrar verilmeye başlamıştır. Böylece öğretmen yetiştirmede iki kaynak ...
İlköğretim Okullarında Serbest Etkinlikler Dersinin Değerlendirilmesi
(2011)
Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 20. 07. 2010 tarihinde aldığı bir kararla İlköğretim Okulları Haftalık Ders Çizelgesinde bir değişiklik yapmıştır. Bu değişiklikle birlikte ilköğretim okullarında ...
Serbest Zaman Kullanımı: Sıradan Serbest Zaman Etkinlikleri Ve Sistemli Serbest Zaman Etkinlikleri
(2011)
Bu çalışmanın konusu insan yaşamında giderek artan serbest zamanın kullanımındaki farklılıklar ve bu farklı serbest zaman kullanımının taşıdığı risk ve sağladığı yararlardır. Bu ayırımın farkına varılması, serbest zamanın ...
Visions And Applications Of Administrations Of Schools Of Foreign Languages On Technology Planning
(2011)
Bu çalışma, Türkiye’deki yedi farklı üniversitenin Yabancı Diller Yüksekokullarında son bir yıl içerisinde görev yapmış ve halen yapmakta olan yöneticilerin görüşleri doğrultusunda, söz konusu okulların teknoloji planlama ...
Ergenlerde Okul Zorbalığının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi*
(2011)
Bu çalışmada, ergenlerin okul zorbalığının bazı değişkenlere göre incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunun 373 (%51.2) kız, 356 (%48.8) erkek olmak üzere toplam 729 öğrenci oluşturmaktadır. Çalışmada veri ...
Sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin kullanımı ile ilgili algıları
(2011)
Bu çalışma, İlköğretim Matematik Dersi(l-5) Öğretim Programının matematik dersi için önerdiği alternatif ölçme ve değerlendirme süreçlerinde "değerlendirme yapma, ölçme ve değerlendirme planı hazırlama, ölçme ve değerlendirme ...
Hayat Bilgisi dersi öğretim programında liderlik öğretimi
(2011)
Liderlik sosyal bilimlerin üzerinde en çok tartışılan kavramlarından biridir. Bu özelliği ile liderlik genel olarak hedefler bağlamında bireyleri sistematik olarak etkileme, harekete geçirme, yönlendirme süreci olarak ...
Bilim ve Sanat Merkezlerinin Amacına Uygun İşleyişinin Değerlendirilmesi
(2011)
Bu çalışmada Bilim ve Sanat Merkezlerinin amacına uygun işleyişinin burada görev yapan öğretmenler tarafından nasıl değerlendirildiği araştırılmıştır. Araştırma örneklemini Türkiye de bulunan Bilim ve Sanat Merkezleri’nden ...