Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sınıf Yönetiminde Yapısalcı Yaklaşım
(2002)
Günümüz toplumları etkili iletiştim kurabilen, kritik düşünebilen, gerçek bilgilere ulaşabilen ve düşünerek yeni bilgiler üretebilen, problem çözmede yetenekli olan ve sorumluluk gerektiren davranışlar sergileyen bireylere ...
Çoklu Zeka Kuramının Amerikan Okullarındaki Uygulamaları Üzerine Bir Çalışma (Sumit Projesi)
(2002)
Bu çalışmanın amacı Türk eğitimcilerine Howard Gardner'm Çoklu Zeka Kuramının Amerikan okullarındaki uygulamalarını inceleyen SUMIT projesi hakkında bilgi vermektir. SUMIT Projesinin amacı, Çoklu Zeka Kuramım uygulayan ...
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı üzerine uygulama güçlük ölçeğinin geliştirilmesi
(2009)
Bu çalışmanın amacı, fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje tabanlı öğrenme uygulamalarında karşılaştıkları sorunlara katılma düzeylerini ölçen, geçerli ve güvenilir bir ölçme aracı geliştirmektir. Geliştirilen ölçek, ...