Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKuşdemir, Yasemin
dc.contributor.authorKurban, Hatice
dc.contributor.authorBulut, Pınar
dc.date.accessioned2020-06-25T13:58:58Z
dc.date.available2020-06-25T13:58:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKuşdemir, Y., Kurban, H., Bulut, P. (2018). Yazma Güçlüğü Yaşayan Bir Öğrenci İle İlgili Eylem Araştırması. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 7(2), 1190 - 1209.en_US
dc.identifier.issn2147-0146
dc.identifier.issn2147-0146
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpJNE5qSTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/10
dc.description.abstractBu çalışma ilkokul 3. sınıfta öğrenimine devam etmekte olan biröğrencinin yazı yazmada ya?adığı sorunları tespit etmek ve bunları ortadankaldırmak için yapılmıştır. Bu amaçla Kırıkkale ili Keskin ilçesinde, zihinselve fiziksel hiçbir sağlık problemi olmayan, ancak özellikle yazma güçlüğüyaşayan bir öğrenci belirlenmi?tir. Çalışma bir eylem ara?tırması olaraktasarlanmıştır. Araştırma kapsamında öğrencinin ailesi ve öğretmeni ilegörüşülmüş ve okulda yazı yazdığı defterler incelenmiştir. Aynı zamandadikte çalışması da yaptırılmıştır. Öğrencinin yazma hataları belirlenmiş vebunlardan yola çıkarak öğrenci için 8 haftalık bir yazma programıhazırlanmıştır. Uygulanan programdan sonra öğrencinin yazma becerilerindeve yazı okunaklılığında yüksek bir gelişme olduğu gözlenmiştiren_US
dc.description.abstractThis study has been carried out in order to determine and eliminate thedifficulties which a student who is still continuing his/her primary educationat the 3rd grade has in writing. For this purpose, a student who lives in Keskindistrict of Kırıkkale province, does not have any health problem mentally andphysically, but especially has difficulty in writing has been determined. Thestudy has been planned as an action research. Within the scope of research,the student’s family and teacher have been interviewed and the notebooks onwhich he/she writes down in the school have been examined. Dictation studyhas also been enabled to be performed. The student’s writing errors havebeen detected and as based upon these, an-8-week writing schedule has beenplanned for the student. Following this schedule planned and applied, it hasbeen observed that there is a high progress in the student’s writing skills andlegibility.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectDil ve Dil Bilimen_US
dc.subjectEdebiyaten_US
dc.titleYazma Güçlüğü Yaşayan Bir Öğrenci İle İlgili Eylem Araştırmasıen_US
dc.title.alternativeAction Research Concerning A Student Having Difficulty In Writingen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage1190en_US
dc.identifier.endpage1209en_US
dc.relation.journalUluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster