Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorElamın, Abdallah M.
dc.contributor.authorHasköse, Ahmet
dc.date.accessioned2020-06-25T14:46:03Z
dc.date.available2020-06-25T14:46:03Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationElamin, A. M., Hasköse, A. (2007). Strategic Management Modelling for Evaluation of Management Awareness. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 25(2), 151 - 168.en_US
dc.identifier.issn1301-8752
dc.identifier.issn1309-6338
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpNM05qQXc=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/1245
dc.description.abstractİşletme çevresinin oldukça dinamik bir yapıya sahip olmasına bağlı olarak stratejik yönetim olgusunun, özellikle hizmet işletmelerinde gittikçe artan bir şekilde önemli konuma geldiğini söylemek mümkündür. Bu çalışma, Sudan'ın ana telekomünikasyon şirketinde (Sudatel), sistem kaynaklı stratejik yönetim modelinin uygulanabilirliğini değerlendirmeye yöneliktir. Çalışma sonucunda, sistem yaklaşımını kullanan bir organizasyonun, günlük faaliyetlerinden ödün vermeden, gereksinim duyduğu ve arzu ettiği tüm değişiklikler hakkında stratejik ve sistematik olarak düşünme yeteneği kazanabileceği tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractAs the environment becomes increasingly dynamic, strategic management becomes more and more important, especially for service organizations in developing contexts. This paper attempts to evaluate the applicability of systems-based strategic management model in a major telecommunication organization (Sudatel) in Sudan. The paper concludes that using a system approach will enable the organization to think strategically and systematically about the overall changes it might need and desire, without compromising those day-to-day operational activities.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleStrategic Management Modelling for Evaluation of Management Awarenessen_US
dc.title.alternativeİşletmelerde Yönetsel Farkındalığın Değerlendirilmesine Yönelik Stratejik Yönetim Modelien_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume25en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage151en_US
dc.identifier.endpage168en_US
dc.relation.journalHacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster