Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorElibol, Halil
dc.date.accessioned2020-06-25T14:46:47Z
dc.date.available2020-06-25T14:46:47Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationBu makale açık erişimli değildir.en_US
dc.identifier.issn2148-3043
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T1RjNU1qQXc=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/1476
dc.description.abstractBilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişimiyle birlikte, ulaşım sektörünün kara, hava ve deniz yolları hızlı bir değişim içine girmiştir. Bilgisayar ve internet gibi önemli elektronik ticaret araçları ulaşım sektöründeki işletmelerin vazgeçilmezleri olmuştur. E-ticaret ile birlikte gelen hızlı rekabet ortamında, bu sektördeki işletmeler de müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlamak ve potansiyel müşterileri çekmek için bilgi ve iletişim sektörüne yatırım yapmaktadırlar. Bilgisayar ve internet aracılığıyla ağ yapısı oluşturarak, müşterilerinin rezervasyon, ödeme ve bilgi isteklerine en doğru ve en hızlı şekilde cevap verebilecek duruma gelmeye çalışmaktadırlar. Bu makalede karayolları yolcu taşıma işletmelerinin e-ticaret uygulamaları ve e-ticarete bakış açıları yapılan saha araştırmasıyla incelenmiş ve sonuçlar değerlendirilerek önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractDue to development in iformationtechnology, transportation sector i,e, road, air and sea transportation has been subject to a rapid restructturing. Computer and internet, interalia, have became vital instruments of firms in transportation sector. E-commerce brodhgt with it an intense competition. Therefore, those firms that want to keep their profiles have been investing in information technology. This study attemps to examine e-commerce application of those firms that are in road transportation. Their approaches to the concept of e-commerce have also been exahmined.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimlerien_US
dc.subjectİşen_US
dc.subjectİşletme Finansen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectTarihen_US
dc.subjectBeşeri Bilimleren_US
dc.subjectUluslararası İlişkileren_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectSiyasi Bilimleren_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectSosyal Çalışmaen_US
dc.titleKarayolları yolcu taşıma işletmelerinde e-ticaret hacminin belirlenmesine yönelik bir araştırmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume-1en_US
dc.identifier.issueE.Kayar özel sayıen_US
dc.identifier.startpage245en_US
dc.identifier.endpage260en_US
dc.relation.journalSelçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster