Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTürkkahraman, Y.Mimar
dc.contributor.authorGüler, Ahmet
dc.date.accessioned2021-01-16T18:58:20Z
dc.date.available2021-01-16T18:58:20Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.uriBu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/15043
dc.descriptionYÖK Tez ID: 106996en_US
dc.description.abstractÖZET Son yıllarda, sosyal hayatta ve iş dünyamda, imaj ve kurum imajı kavramları giderek önem kazanmaya başlarnışfr. Kur^ mal ve hizmetleri nasıl sundukları daha ön plana geçmiştir. Günümüz değişim ve rekabet ortamında kururnlar ve işletrrelerin imajlarım kurumun veya işletmenm hayatim Çalışmanm birinci bölümünde imaj kavramı açıldanrnı^ldşisd imaj ve kurum imajı kavramları üe bu imajların oluşmasında etki olan faktörler değdendirilmiştir. Aynca, imaj yaratma ve tutumların gelişimi üzerinde durulurken tanıtma fâaliyetlerinin olundu imaj yaratmada etkisi ortaya konmaya çalışılmıştır. Topluma güvenlik hizmeti götüren bir kamu kurumu olan Polis TeşkM'nmhalkıngözüaleki yeri ve saygınlığı, kurum olarak sahip olduğa imaj, bu çalışmada tarihsel süreç içinde ele alınmaktadır. Aynca Polis Teşküatı'ndaki yeniliklerin ve değişimin, halkın ve medyanın gözündeki polis imajını nasıl eMediği incelenmiştir. Bu çalışmada 19701i yıllardan günümüze kadar polisin kurum olarak imajı ortaya konulmuş ve imajı olumlu veya olumsuz yönde etkileyen faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır. Aynca polisin imaj sorununun sebepleri ve olumlu imaj yaratmak için yapılması gerekenler açıklanmaya çahşdmıştir. literatür taraması ve basm taramasına dayanan çalışmada; halkm g değeriendirilebilmesi için 1970lerden günümüze kadar yapılan polisle ilgili anketlerden, polisin medyadaki imajı için ise CXimhuriyet, Hürriyet ve Milliyet Gazetderi'nden yarara Bilindiği gibi imaj, yere ve zamana göre değjşjm gösteren bir kavramdır. Aynca, günümüz iletişim çağmda insanlar çeşföi iletişim araçîan tarafından sürekfi bir bilgi bombardımanma lutulduklanen_US
dc.description.abstractABSTRACT Recently, image arri corporate imag^ mbusiness corrımıırıily,itisrrx)reiraportar4hDW vMfaestabTislrnentsaDdcQrrxiratesrpwtheff In first section of thesis, image concept is explained and what effects image and corporate image is determined. Also, to create image and developing of manner is considered^ create positive image, Intiris thesis, what regards of Ihe Turkish Police Force in piMc eye ardvtote image of tie police fiwce took hand in a historical period Also, how newness and change effect police image in public eye and media is exarnined From 1970 to today, wriatlhe police irnagea^ explaierid. This thesis based on literature seeking and newspaper seeking. To understand what feplice regard m public eye is used polls about pEce> to understa^ looked at Cumhuriyet, Hürriyet and Mffiyet Newspapers. As known image concept changes with place and time. Also, today is communication age, people is inforrrring with diflerertf com In this respect, corporate image ofpolice, which serve afl Ihe county specific events and comments didn't examined inlhis study. nen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.titleTürkiye'de polisin kurumsal imajı üzerine bir değerlendirmeen_US
dc.title.alternativeA Assessment on the coorporate image of police in Turkeyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage147en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster