Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖçal, Şamil
dc.contributor.authorGöçmen, Şenol
dc.date.accessioned2021-01-16T19:01:22Z
dc.date.available2021-01-16T19:01:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/15484
dc.descriptionYÖK Tez ID: 419179en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, eğitim felsefesi bağlamında öğretmen ve veli görüşlerine göre ilkokuma yazma öğretiminde karşılaşılan problemlerin değerlendirilmesi ve bu problemlerin ortaya çıkarılmasıdır.Araştırmaya, Kırıkkale Atatürk İlköğretim Okulu, Yahşihan ilçesindeki tüm ilköğretim okulları ve öğrenci velileri katılmıştır. Araştırmada alt problemlere cevap bulmak amacıyla tarama tekniği uygulanmış ve tarama anket formu oluşturulmuştur. Gerekli literatür taraması yapıldıktan sonra öğretmenlere 28'er, velilere 18'er adet soru sorulmuştur. Daha sonra Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi'ndeki alan bilgisine sahip öğretim üyeleri ve öğretim görevlileri; ilköğretim okullarından da alanında uzman sınıf öğretmenleri ile görüşülerek gerekli düzeltmeler yapılmıştır.Anahtar Kelimeler: İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Ses Temelli Cümle Yöntemi.en_US
dc.description.abstractThe aim of this work is to evaluate the problems that teachers working on reading and writing education with first year students who are taught with Sound Based Sentence Method under New Primary Education Program in terms of education philosophy and parents of the first year students are facing, and to make these problems known.Atatürk Primary School that is situated at the heart of Kırıkkale downtown, all the primary schools located in Yahşihan province, and the parents children of whom are attending the mentioned schools have engaged in this research. In order to find answers for the subtopics in the research, survey method has been applied and survey questionnaire has been created. After completion of the necessary literature review, 28 questions to teachers and 18 questions to the parents have been asked. Then, consulting two staff members and two academicians of Kırıkkale University Education Faculty and two class teachers from primary schools who have the expertise; the necessary corrections have been made.Keywords: First Reading and Writing Education, Sound Based Sentence Method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.titleEğitim felsefesi bağlamında öğretmen ve veli görüşlerine göre ilkokuma yazma öğretiminde karşılaşılan problemleren_US
dc.title.alternativeTo evaluate the problems that teachers working on reading and writing education with first year students who are taught with sound based sentence method under new primary education program in terms of education philosophy and parents of the first year students are facing, and to make these problems knownen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage107en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster