Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Rekabet avantajı sağlaması açısından müşteri ilişkileri yönetimi ve bir süpermarket uygulaması
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmada işletmelerin varlıklarını sürdürebilmek için kendilerini her gün daha dazorlaşan yerel ve global rekabet ortamına ayak uydurabilmek, daha doğrusu faaliyetgösterdikleri sektörde kendilerine rekabet avantajı ...
Toplam kalite yönetimi ve petlas örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Bilim ve teknolojide meydana gelen gelişmeler, özellikle tüketicilerin artan yenitaleplerini en kolay yoldan ve mükemmel diyebileceğimiz bir biçimde karşılamaya yönelikolarak yapılan çalışmalar büyük bir hızla sürmektedir. ...
İşletmelerde insan hakları uygulamaları ve Ankara ili örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Bu çalısmada özel sektörde çalısanların haklarına yönelik teorik ve uygulamalı bir arastırma yapılmıstır. Çalısmanın uygulama bölümünde, Ankara ilinde üç farklı sektörde çalısanların çalısma ve insan haklarına yönelik bir ...
Markaların finansmanı
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Küresellesme iç ve dıs pazar kavramları arasındaki ayrımı ortadan kaldırmasına sebep olmustur. Dolayısıyla rekabetin çok yoğun olarak yasandığı bütün piyasalarda pek çok ürünün olması ve bu ürünlerin kalite ve benzerlik ...
Çalışan ilişkileri yönetiminin şirket performansına etkileri
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Günümüzde şirket yöneticilerinden, yüksek rekabet ortamında idare ettikleriişletmelerde, yüksek verimlilik, karlılık ve her bakımdan başarılı sonuçlar eldeetmeleri beklenmektedir.Yöneticilerin etkili bir performans ...
Dış kaynak kullanımı uygulamalarının işletme performansına etkisi ve İstanbul Tekstilkent'te bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
İşletmeler bugün karşı karşıya kaldıkları güçlü küresel rekabet ortamındafaaliyetlerini sürdürebilmek, pazarda söz sahibi olabilmek için çaba sarf etmektedirler.Bu amaçla mevcut yapılarını günün koşullarına uydurmaya ...
Örgütlerde performans yönetim sisteminden performans esaslı bütçelemeye: Kırşehir belediyesi örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
21. yüzyılda örgütler, önemli bir kavramın arayışı içerisine girmişlerdir: Etkinlik… Yaşanan yoğun rekabet, örgütleri, pazarda en etkin şekilde tüketiciye ulaşabilmenin alternatiflerini aramaya doğru yöneltmiştir. Bu arayış, ...