Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Küreselleşme sürecinde değişen işletme yönetimi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Özellikle son yirmi otuz yılda küreselleşme süreciyle birlikte hayatın her alanında büyük bir değişim yaşanmaktadır. Bu ekonomik, politik, kültürel ve sosyolojik değişim A'dan Z'ye her şeyi etkilediği gibi işletme yönetimini ...
Türkiye ve AB'de KOBİ'lerin rekabet edebilirliği için teknolojik yeniliğin önemi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Türkiye ve AB ülkelerinde KOBİ'lerin önemini ortaya koymayı amaçlayan ve bu bağlamda teknolojik yeniliklerinin artırılarak rekabet edebilirliklerini sağlamaya yönelik teşvik ve politikaların öneminden bahsettiğimiz bu ...
Markanın işgücü verimliliğine etkileri: İstikbal Mobilya örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Satış ve pazarlama faaliyetlerinin bir bütünlük içerisinde yürütülebilmesi, tüketici zihninde, ürünü ve kurumu temsil edecek slogan, logo, işaretler ve imajın yerleştirilebilmesi için marka yapılanmasına ihtiyaç vardır. ...
Türk kamu mali yönetiminde iç denetim
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
20. yüzyılın ikinci yarısından itibaren her alanda görülen çok hızlı değişim ve dönüşüm süreçleri kamu yönetim anlayışlarında da kendini göstermiştir. Klasik devlet anlayışından sosyal devlet anlayışına geçişle birlikte ...
Türkiyedeki kadın yöneticiler ve kadın girişimciler
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Ülkemizde ve dünyada gerçekleşen ekonomik, sosyal ve hukuksal gelişmeler kadını iş hayatının ayrılmaz bir parçası haline getirmiştir. Kadınların toplumsal rolleri bu gelişmeler ile gün geçtikçe değişiklik göstermektedir. ...
Bulanık mantık ve firmaların başarı kriterlerinin tanımlanarak bulanık mantık ile ölçülmesinin bir uygulaması
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Dünyada küreselleşme ile birlikte firmalar birçok alanda bulanık ve belirsiz problemlerle karşılaşmış ve bu da çözümde kullanılabilecek bulanık mantık adı verilen belirsiz problemlerde en uygun çözümün elde edilebildiği ...
Türkiye'nin KOBİ politikaları ve bu politikaların AB ile karşılaştırılması
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmanın amacı son yıllarda Dünya'da olduğu gibi Türkiye'de ve Avrupa Birliği'nde de önemi artan ve anlaşılan Küçük ve Orta Boy İşletmelerin Ülkemizde ve Avrupa Birliği'ndeki işleyişini ortaya koymak ve karşılayabil ...
Eğitimde müşteri ilişkileri yönetimi Ankara Üniversitesi fen fakültesinde bir uygulama
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Son yıllarda teknolojinin büyük bir hızla ilerlemesi, ülkeler arası sınırların ortadan kalkması ve her şeyden önemlisi bilginin her yerden her zaman ulaşılabilir olması müşterilerin bilinçlenmesine dolayısıyla pazarda ...