Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
(2019)
Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ...
A STUDY FOR BUSINESS INTERNAL ENVIRONMENT TURBULENCE MANAGEMENT
(2019)
The aim of this study is to create and analyze a Turbulence Management Model for the internal environment of a business. In this study, the Analytic Hierarchy Process has been used. In the first phase of the study, model ...
SAĞLIK UYARI ETİKETİNİN, ALGILANAN KALİTE, ALGILANAN SAĞLIK RİSKİ VE SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ: ANKARA’DA BİR ARAŞTIRMA
(2019)
Sağlık uyarı etiketleri, son zamanlarda bilinçlenen tüketiciye ürünle ilgili mesajları iletmede ve onları etkilemek amacıyla kullanılan yöntemlerden biridir. Sağlık uyarı etiketleriyle ilgili işletme kararlarının etkinliği, ...
An Early Warning Model for Turbulence Management by Using Analytic Hierarchy Process
(2019)
The business environment is one of the main factors that affect its activities thereby the existence of the business is influenced, however; it has a dynamic structure which includes different conditions and situations. ...
İşletmelerde Küreselleşme İle Birlikte Personel İhtiyaç Durumu Tespiti Üzerine Bir Araştırma: Kırıkkale İli Örneği
(2019)
Küreselleşme, teknolojik gelişim, artan rekabet ve iş gücü piyasasındaki değişim aynı zaman da insan kaynakları yönetiminin, işletmeler içerisindeki rolünü de etkilemiştir. İşletmeler bu değişimlere ayak uydurabilmek için ...