Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Müşteri ilişkileri yönetiminde verilerin yapay sinir ağları ile modellenmesi ve analizi
(2008)
İşletmeler giderek artan rekabet şartlarına ayak uydurabilmek için, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve bunun sürekliliğini sağlamak zorundadırlar. Bunu sağlamak için de, müşterilerin doğru analiz edilebilmesi ...
Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi'nin Üniversite Öğrencileri Arasında Hangi Ölçülerde Tanındığına Yönelik Bir İnceleme
(2007)
Tüketicilerin ürünün niteliksel ve niceliksel özelliklerini sorgulamaya başlamasından bu yana kalite, işletmeler için en önemli rekabet etmeni durumuna gelmiştir. Türk toplumunun kalite hareketini başlatıp sürekli gelişim ...
Closed Loop Supply Chain Management Performance Evaluation Criteria
(2019)
Evaluating chain performance to develop an effective supply chain has become a necessity because it plays a critical role in the success of businesses. The most important decision to evaluate the chain performance is the ...
Design of a Tracking Welding Robot Automation System for Manufacturing of Steam and Heating Boilers
(2018)
For satisfying customers companies want to respond to customer requests on time. At the same time, they expect production process to be completed with low cost and low loss. For this reason, the importance of mechanization ...
Siparişlerin gecikme tahmini için veri madenciliğine dayalı gerçek zamanlı bir sistem tasarımı ve uygulaması
(2020)
Atölye tipi üretimde atölyeye gelen işler rotadaki sıraya göre iş merkezlerine atanarak bir dizi operasyondan geçmektedir. Üretim, farklı rotalara sahip ürün çeşitlerinin ve iş merkezi sayısının artmasıyla daha karmaşık ...
Weibull parametreleri ve yüzdelikleri için güven aralığı tahmin algoritmaları
(2009)
Bu çalışmada, istatistiksel parça güvenilirliğinde Weibull dağılımının kullanımı için tahmin algoritmaları ele alınmıştır. Son yıllarda küçük örneklerde Weibull parametreleri ve alt yüzdelikleri için güven aralıkları ve ...