Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
(2019)
Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ...
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
(2012)
Satın alınan mal veya hizmetle ilgili müşteri sorunlarının firmaya ulaştırılan bölümünün çözüme kavuşturulması çabaları veya şikâyet yönetimi, önemli bir pazarlama stratejisi olarak ifade edilmektedir. Ancak müşterilerin ...
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
(2011)
Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ...
Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi
(2020)
Amaç – İnternet erişiminin artması, internet kullanımının yaygınlaşması ve insanların zamanının önemli kısmını internet üzerinde geçirmesi, internet üzerinde sorunlu veya bağımlılık düzeyinde tüketici davranışlarının ortaya ...