Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Gönüllü Kuruluşlarda Çalışanların Electre Yöntemine Göre Değerlendirilmesi
(2015)
Sosyal alanda faaliyette bulunan dernek, vakıf, sendika gibi kâr amacı gütmeyen kuruluşların hizmetlerini başarılı bir şekilde yerine getirebilmeleri için gönüllü olarak çalışanlarının performansının yüksek olması ...
Müşterinin Gizlilik Davranışları ile İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi
(2015)
Bu araştırmanın amacı müşterinin gizlilik algılamaları ve tutumları ile gizlilik davranışları arasındaki ilişkilerin ortaya konulmasıdır. Bu kapsamda Kırıkkale Üniversitesi Keskin Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile anket ...
Marka Gösterişinden Kaçınma İle İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi: Yüksekokul Öğrencileri İle Gerçekleştirilen Bir Çalışma
(2015)
Markaların gösteriş amaçlı kullanılması ve belirli markaların kullanımından kaçınma davranışlarını inceleyen çalışmalar olmakla birlikte markaların gösteriş amaçlı kullanımından kaçınmaya dikkat çeken araştırmalara ...
Kent Marka Bağlılığına Yerel Katılım Eğiliminin Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2015)
Modern anlamda pazarlama yaklaşımlarının tıpkı mal ve hizmetler gibi kentler içinde uygulanması bugün kentsel kalkınmanın vazgeçilmezi haline gelmiştir. Bu bağlamda kent markasının oluşturulmasında yeni fikirlere imkân ...
Tüketici Sözleşmelerinde Bilgilendirme Yükümlülüğü
(2015)
Bu çalışmanın konusu, tüketici sözleşmeleri ve tüketicinin korunması bağlamında bilgilendirme yükümlülüğü merkezindedir. Tüketici sözleşmeleri için bilgilendirme yükümlülüğü vazgeçilmez niteliktedir. Gerçekten de tüketici ...
Spor Ürünleri Piyasasında Aktif Pazarlama Karması Bileşenlerinin Tespitine Yönelik Müşteri Tercihleri Araştırması
(2015)
Gerçekleştirilen bu araştırma ile özellikle spor mallarına yönelik talebin değişimi ve yönü incelenmeye çalışılarak, bu malları sunan firmaların etkinlik ve verimlilik için oluşturması gereken pazarlama karması kararları ...