Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
(2019)
Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ...
Sübjektif İmkansızlık Kavramı ve Benzer Kavramlardan Ayırt Edilmesi
(2019)
Sübjektif imkansızlık kavramı, öğretide aksini kabul eden bir yaklaşım olmakla birlikte, benzer hukuki kurumlarınuygulama alanlarını belirlemek bakımından önemli bir işleve sahiptir. Bu bağlamda hukuki sonuç ve uygulama ...