Başlık için Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü listeleme
Toplam kayıt 38, listelenen: 33-38
-
Veri yönlendirmeli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sözcük edinimleri üzerindeki etkisi
(2010)Bu araştırma, veri yönlendirmeli öğrenme (VYÖ) yaklaşımı ile çevrimiçi sözlük kullanımı yöntemlerinin yabancı dilde sözcük edinimi boyutunda öğrenci başarısına ve başarısının kalıcılığına etkilerini araştırmak amacıyla ... -
Video konferansla pediatrik ekg eğitimi alan tıp eğitimcilerinin memnuniyetleri ile bu teknolojiyi benimseme düzeyleri
(2010)İnternet teknolojileri, bireylerin sosyal etkileşimle öğrenmelerine imkân sağlayan sohbet odaları ve video konferans gibi bilgi paylaşım ve aktarım ortamlarının altyapısını sağlamaktadır. Video konferans sistemi ile bireyler ... -
Visions And Applications Of Administrations Of Schools Of Foreign Languages On Technology Planning
(2011)Bu çalışma, Türkiye’deki yedi farklı üniversitenin Yabancı Diller Yüksekokullarında son bir yıl içerisinde görev yapmış ve halen yapmakta olan yöneticilerin görüşleri doğrultusunda, söz konusu okulların teknoloji planlama ... -
What do students think about SNSs in education? University students' perceptions, expectations and concerns regarding educational uses of SNSs
(Australasian Soc Computers Learning Tertiary Education-Ascilite, 2017)Social network sites (SNSs) have become a popular technology in recent years and are currently used in educational environments. Although SNSs have attracted much scholarly attention, students' experiences with and ... -
What makes you a digital native? Is it enough to be born after 1980?
(Pergamon-Elsevier Science Ltd, 2016)The purpose of this study is to determine levels of technological proficiency among university students to see if they should be characterized as "digital natives." For this purpose, rather than using types and frequency ... -
Yabancı Dil Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kelime Öğrenimine Ve Kalıcılığa Etkisi
(2016)Bu çalışmanın amacı, yabancı dil I dersi için geliştirilen artırılmış gerçeklik (AG) uygulamasının, üniversite öğrencilerinin kelime öğrenimine ve kalıcılığına etkisinin belirlenmesidir. Araştırmada yöntem olarak kontrol ...