Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Üniversite Öğrencilerinin Yabancı Dil Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Görüşleri
(2016)
Bu çalışmanın amacı, yabancı dil eğitiminde kelime öğretimi için kullanılanAG uygulamaları hakkında üniversite öğrencilerinin görüş ve önerilerininbelirlenmesidir. Araştırmada yöntem olarak durum çalışması kullanılmış ...
Yabancı Dil Öğretiminde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kelime Öğrenimine Ve Kalıcılığa Etkisi
(2016)
Bu çalışmanın amacı, yabancı dil I dersi için geliştirilen artırılmış gerçeklik (AG) uygulamasının, üniversite öğrencilerinin kelime öğrenimine ve kalıcılığına etkisinin belirlenmesidir. Araştırmada yöntem olarak kontrol ...
Augmented reality in science laboratories: The effects of augmented reality on university students' laboratory skills and attitudes toward science laboratories
(Pergamon-Elsevier Science Ltd, 2016)
This study investigated the effects of the use of augmented reality (AR) technologies in science laboratories on university students' laboratory skills and attitudes towards laboratories. A quasi-experimental pre-test/post-test ...
Different anesthetic agents-soaked sinus packings on pain management after functional endoscopic sinus surgery: which is the most effective?
(Springer, 2016)
In the present study, we investigated the efficacy of local anesthetics soaked non-absorbable sinus packs on pain management after functional endoscopic surgery (FESS). One hundred and fifty patients with the diagnosis of ...
What makes you a digital native? Is it enough to be born after 1980?
(Pergamon-Elsevier Science Ltd, 2016)
The purpose of this study is to determine levels of technological proficiency among university students to see if they should be characterized as "digital natives." For this purpose, rather than using types and frequency ...
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Programlama Öğretiminde Scratch Aracının Kullanımına İlişkin Algıları
(2016)
Bu çalışmada programlama öğretiminde eğitsel bir programlama ortamı olan Scratch aracı kullanımına ilişkin Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmen adaylarının algıları incelenmiştir. Çalışmanın örneklemi 2013-2014 yılı güz ve ...