Yazar "Gökdeniz, İsmail" için Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu listeleme
-
Afganistan tekstil sektöründe ihracat stratejileri
Jami, M.Yonous (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)Bilgi, sermaye, iş gücü ve teknolojinin dünya üzerinde rahatça hareket edebildiği bu modern çağda, uluslararası pazarlama ciddi anlamda önem kazanmıştır. Yaşanan bu değişim ve gelişmeler sonucu işletmeler çeşitli stratejik ... -
Bulanık mantık ve firmaların başarı kriterlerinin tanımlanarak bulanık mantık ile ölçülmesinin bir uygulaması
Erdal, Can (Kırıkkale Üniversitesi, 2008)Dünyada küreselleşme ile birlikte firmalar birçok alanda bulanık ve belirsiz problemlerle karşılaşmış ve bu da çözümde kullanılabilecek bulanık mantık adı verilen belirsiz problemlerde en uygun çözümün elde edilebildiği ... -
İhracat yapacak firmaların kurumsal niteliklerinin ihracatta sağlanan devlet destekleri etkisi üzerine mobilya sektöründe bir çalışma
Koca, Zeynep (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Günümüzde dünyaya açılabilen işletmeler hem de ülkeler dünya ekonomisinde söz sahibidir. İşletmelerin katma değeri yüksek ürünler üretmesi, ihracat faaliyetlerini arttırmaktadır. İhracat yapan işletmelerde ise kurumsallaşmayı ... -
İşgören temin süreci ve ayrımcılık: Bir uygulama
Duman, Eşe Türkekul (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)Son yıllarda artan rekabet ortamında işletmelerin en önemli ihtiyaçlarından biri nitelikli işgörendir. Bu nedenle, işletmeye ve işe uygun işgöreni seçmek ve istihdam etmek büyük önem taşır. İşgören temininde başvurulan iki ... -
Kadın yöneticilerin liderlik özelliklerinin çalışan performanslarına etkisi
Şekerci, Tuğba (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırma Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme anabilim dalı yüksek lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tez kadın yöneticilerin liderlik özelliklerinin çalışan performanslarına etkili olup olmadığını ... -
Kişilikle kariyer seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Özel sektörde bir uygulama
Merdan, Ethem (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Kişilerin hayati kararlarından biri olan kariyer seçimi şüphesiz bireyin hayatının tümünü etkilemektedir. Yaşam tarzının belirlenmesinde önemli rol oynayan bu seçimde bireyin doğru ve isabetli bir karar vermesi gerekmektedir. ... -
Lojistik merkezlerin kentsel lojistik uygulamalarına etkileri: Çorum ili uygulaması
Arslaner, Dursun (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Müşteriler, alışveriş faaliyetlerinde hem çevrimiçi hem de çevrimdışı yöntemler kullandıkları çok kanallı bir ortamda yaşamaktadır. Buna bağlı olarak, tüketicilere yapılan teslimatın artması, verimlilik ve sürdürülebilirlik ... -
Negatif sayıların insanların algı, tutum ve davranışları üzerine etkisi
Büken, Mehmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Negatif sayılar bilim adamları tarafından geç kabul edilmiştir. Negatif sayıların bilimlerle ilişki içerisinde olması, insanların algı ve tutum oluşturmalarını hızlandırmıştır. Algı oluşturmanın sayılar üzerindeki etkisi ... -
Otel işletmelerindeki şikâyet yönetimi uygulamalarının müşterilerin hizmet beklentileri ve sonuçları üzerindeki etkileri: Ayvalık ilçesi Sarımsaklı beldesindeki otel işletmelerinde bir uygulama
Çelebi, Aslıhan (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada işletmelerin her gün daha da zorlaşan yerel ve küresel rekabet ortamında ayakta kalabilmek için kullandıkları etkin bir uygulama olan, müşteri ilişkileri yönetimi (MİY), şikâyet yönetimi kavramı ve otel ... -
Politik pazarlama ve AKP üzerine bir uygulama
Yılmaz, Leman Yeşim (Kırıkkale Üniversitesi, 2012)Farklı menfaat ve düşünceler etrafında odaklaşan siyasal partilerin amacı, iktidarı elde ederek, savundukları görüş ve çıkarları hayata geçirmektir. Bu amaca ulaşabilmek için, siyasi partiler seçmenlerin oylarını etkilemek ... -
Sosyal medyanın işe alımlarda kullanımı ve konuya ilişkin bir araştırma
Bolat, Guşef (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırma genel olarak insan kaynakları, işe alımlar, sosyal medya ve sosyal işe alım konularını kapsamaktadır. Özelde amaçlanan ise sosyal medyanın işe alımlarla ilişkisinin hangi aşamada olduğunun incelenmesidir. Bu ... -
Stratejik pazarlama performansını belirlemeye yönelik bir model önerisi
Aydın, Şeyma Nur (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Küreselleşme ile birlikte teknolojide yaşanan gelişmeler, rekabetin yoğunlaşması, insan ihtiyaçlarının artması ve çeşitlenmesi pazarlama faaliyetlerinde pek çok gelişmeye neden olurken, pazarlamanın kontrolünü de zorunlu ... -
Şikâyet yönetim sürecinde müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
Bozacı, İbrahim (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Küreselleşen dünya, artan rekabet ortamı, değişen ve farklılaşan tüketici istek ve tercihleri, müşterinin ve müşteriyi elde tutmanın öneminin anlaşılmasına neden olmaktadır. Bu çerçevede satın alınan mal veya hizmetle ...