Ara
Toplam kayıt 100, listelenen: 1-10
Küreselleşme sürecinde değişen işletme yönetimi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Özellikle son yirmi otuz yılda küreselleşme süreciyle birlikte hayatın her alanında büyük bir değişim yaşanmaktadır. Bu ekonomik, politik, kültürel ve sosyolojik değişim A'dan Z'ye her şeyi etkilediği gibi işletme yönetimini ...
Rekabet avantajı sağlaması açısından müşteri ilişkileri yönetimi ve bir süpermarket uygulaması
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmada işletmelerin varlıklarını sürdürebilmek için kendilerini her gün daha dazorlaşan yerel ve global rekabet ortamına ayak uydurabilmek, daha doğrusu faaliyetgösterdikleri sektörde kendilerine rekabet avantajı ...
Toplam kalite yönetimi ve petlas örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Bilim ve teknolojide meydana gelen gelişmeler, özellikle tüketicilerin artan yenitaleplerini en kolay yoldan ve mükemmel diyebileceğimiz bir biçimde karşılamaya yönelikolarak yapılan çalışmalar büyük bir hızla sürmektedir. ...
Markaların finansmanı
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Küresellesme iç ve dıs pazar kavramları arasındaki ayrımı ortadan kaldırmasına sebep olmustur. Dolayısıyla rekabetin çok yoğun olarak yasandığı bütün piyasalarda pek çok ürünün olması ve bu ürünlerin kalite ve benzerlik ...
Çalışan ilişkileri yönetiminin şirket performansına etkileri
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
Günümüzde şirket yöneticilerinden, yüksek rekabet ortamında idare ettikleriişletmelerde, yüksek verimlilik, karlılık ve her bakımdan başarılı sonuçlar eldeetmeleri beklenmektedir.Yöneticilerin etkili bir performans ...
Dış kaynak kullanımı uygulamalarının işletme performansına etkisi ve İstanbul Tekstilkent'te bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2007)
İşletmeler bugün karşı karşıya kaldıkları güçlü küresel rekabet ortamındafaaliyetlerini sürdürebilmek, pazarda söz sahibi olabilmek için çaba sarf etmektedirler.Bu amaçla mevcut yapılarını günün koşullarına uydurmaya ...
Sosyal medyanın işe alımlarda kullanımı ve konuya ilişkin bir araştırma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2019)
Bu araştırma genel olarak insan kaynakları, işe alımlar, sosyal medya ve sosyal işe alım konularını kapsamaktadır. Özelde amaçlanan ise sosyal medyanın işe alımlarla ilişkisinin hangi aşamada olduğunun incelenmesidir. Bu ...
Şikâyet yönetim sürecinde müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2011)
Küreselleşen dünya, artan rekabet ortamı, değişen ve farklılaşan tüketici istek ve tercihleri, müşterinin ve müşteriyi elde tutmanın öneminin anlaşılmasına neden olmaktadır. Bu çerçevede satın alınan mal veya hizmetle ...
Markanın işgücü verimliliğine etkileri: İstikbal Mobilya örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2008)
Satış ve pazarlama faaliyetlerinin bir bütünlük içerisinde yürütülebilmesi, tüketici zihninde, ürünü ve kurumu temsil edecek slogan, logo, işaretler ve imajın yerleştirilebilmesi için marka yapılanmasına ihtiyaç vardır. ...
Kadın yöneticilerin önderlik özelliklerinin işletme yönetimine etkileri (İzmir ilinde çalışan kadın yöneticilere yönelik bir uygulama )
(Kırıkkale Üniversitesi, 2009)
Kadın Yöneticilerin Önderlik Özelliklerinin İşletme Yönetimine Etkileri? başlıklı bu araştırma kadınlara özgü önderlik özelliklerinin ne/neler olduğunu ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Araştırmanın amacına yönelik olarak ...