Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Fizik Laboratuvarı Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarılarını Geliştirme Etkisinin Araştırılması
(2008)
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin başarılarına etkisinin incelendiği bu araştırma için, Fen Bilgisi Öğretmenliği 1. sınıfında öğrenim gören 210 öğrenciden 1 deney 1 kontrol grubu oluşturulmuştur. Öğretim etkinliklerinin ...
5. sınıflarda ses ve ışık ünitesinin öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
(2009)
Bu çalışmada, bilgisayar destekli öğretim (BDÖ) materyalinin ses ve ışık ünitesinde öğrencilerin başarı düzeylerine etkisi araştırılmıştır. Çalışma, Kırıkkale merkeze bağlı bir ilköğretim okulunda iki ayrı sınıfta toplam ...
İlköğretim öğrencilerinin çevre sorunu ile ilişkili temel kavramları gerçekleştirme düzeyleri
(2009)
Bu çalışmada ilköğretim öğrencilerinin çevre sorunlarına yönelik temel kavramları tanıma düzeyleri araştırılmıştır. Araştırmaya Kırıkkale merkez ilköğretim okullarında öğrenim gören 6.7. ve 8. sınıflardan toplam 86 öğrenci ...
6.Sınıf Fen Bilgisi ve Fen ve Teknoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi: Öğretim Öncesi Görüşler
(2008)
Türkiye’de modern fen öğretim programlarının geliştirilme çalışma-larının 1960’lı yıllarda başladığı görülmektedir. Günümüze kadar bir çok fen öğretim programının uygulamaları yapılmış ve 2005-2006 öğretim yılında 4. ve ...
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı üzerine uygulama güçlük ölçeğinin geliştirilmesi
(2009)
Bu çalışmanın amacı, fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje tabanlı öğrenme uygulamalarında karşılaştıkları sorunlara katılma düzeylerini ölçen, geçerli ve güvenilir bir ölçme aracı geliştirmektir. Geliştirilen ölçek, ...