Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Tüketicilerin Ankara'daki Üç Hipermarketi Tercih Etme Nedenleri
(2003)
Araştırma Ankara'daki üç hipermarketten (Hipermarket A, B ve C) alış veriş eden tüketicilerle yapılmıştır. Çalışmanın amacı, hipermarketlerden alış veriş yapan müşterilerin profilinin saptanmasına, hipermarketleri tercih ...
Yatılı ilköğretim bölge okullarında öğrenci-öğretmen ve aile etkileşimi -Diyarbakır ve Erzurum örneği-
(2009)
Bu çalışmanın temel amacı, Yatılı İlköğretim Bölge Okullarında (YİBO) okuyan öğrencilerin öğretmenleri ve aileleri ile olan etkileşimini irdelemektir. Bu amaçla, öğrencilerin ders çalışma alışkanlıkları, öz bakım ihtiyaçlarını ...
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grup Rehberliğinin Güdüleme, Benlik Saygısı, Başarı ve Sınav Kaygısı Düzeylerine Etkisi
(2005)
Bu araştırmada yıl tekrar eden öğrencilerde Bilişsel-Davranışçı yaklaşıma dayalı grup rehberliğinin Akademik Güdülenme, Akademik Benlik Saygısı, Akademik Başarı ve Sınav Kaygısı düzeylerine etkisi incelenmiştir. Araştırma, ...
Türkiye'de Organize Suçlar ve Halkın Teveccühü
(2007)
Sahip oldukları sınırsız kaynaklarla ülkelerin rejimleri üzerinde dahi önemli bir tehdit unsuru olmaya başlayan organize suç örgütleri, Dünya gündeminde en fazla yer bulan konulardan biri olmaya başladı. Bu durum ülkemiz ...
Karayolları yolcu taşıma işletmelerinde e-ticaret hacminin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2007)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişimiyle birlikte, ulaşım sektörünün kara, hava ve deniz yolları hızlı bir değişim içine girmiştir. Bilgisayar ve internet gibi önemli elektronik ticaret araçları ulaşım sektöründeki ...