Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Araştırma Ve Geliştirme Harcamalarının, Kârlılık Ve Satışlar Üzerindeki Etkisi: Borsa İstanbul Firmaları Üzerine Bir Uygulama
(2016)
Günümüz rekabet dünyasında yenilik ve Ar-Ge, firmaların büyümek ve performanslarını artırmak için en çok ihtiyaç duyduğu faktörlerin başında gelmektedir. Pek çok firma satış hacimlerini ve kârlılıklarını artırabilmek için ...
Bilgi ekonomisi ve iktisadi büyüme: OECD ülkeleri üzerine bir uygulama
(2013)
Günümüzde gelişmiş ülkelerdeki iktisadi faaliyetler geleneksel olmaktan çıkmış; bilgiye dayalı teknolojik gelişmişliğin arttığı, girişimci faaliyetlerin yoğunlaştığı ve yeni firma oluşumlarının sıklıkla yaşandığı faaliyetler ...
Sorunlu Kredilerin Banka Karlılığı Üzerindeki Etkisi: Türk Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama
(2018)
Bankaların tahsis ettiği kredilerin belirli bir vade sonunda ödenmemesi, bankaların kaynaklarınıverimli ve etkin kullanmasını engelleyerek karlılık oranlarının azalmasına neden olmaktadır.Bankaların sorunlu kredi problemleri ...
Kâr Oranları Konjonktür Yönlü Müdür?
(2018)
İktisat teorisi, A. Smith’in yaşadığı dönemden bu yana ekonomide konjonktür dalgalanmalarının kaynakları ileilgili görüş birliğine varabilmiş değildir. Konjonktür dalgalanmalarının nedenleri, ekonominin herhangi birmüdahale ...