Başlık için Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 128, listelenen: 124-128
-
Varant yatırımcısının volatilite algısına etki eden faktörler: Bıst’de ampirik bir uygulama
(2013)Bu çalışmada varant yatırımcılarının volatilite algılarına etki eden faktörlerin belirlenmesi amaçlanmıştır. 2012 yılında BIST de işlem görmüş BIST-30 endeksine dayalı 61 alım varantı ve bu varantların işlem gördüğü toplam ... -
Yavaş Yönetim: Özgün Bir Ölçme Aracı Geliştirme
(2018)Yavaş hareket, özellikle son yıllarda sosyal bilimlerin önemli bir uygulama alanı olmayabaşlamıştır. Bu alanda yavaş yemek, yavaş şehir, yavaş tıp, yavaş yaşam, yavaşseyahat, yavaş trafik, yavaş turizm gibi çeşitli akımlar ... -
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
(2019)Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ... -
Yönetcilerin öz yeterlilik ve karar verme tarzlarına ilişkin özel bankalarda bir araştırma
(2013)Bu çalışma, il de faaliyet gösteren özel banka yöneticilerin öz- yeterlilik düzeyi ile karar verme tarzları arasındaki ilişkiyi ölçmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, 35 banka şube yöneticilerine anket uygulanmış, elde ... -
Yükseköğretim Kurumlarında Sosyal Kaytarma Davranışının İncelenmesi: Bir Kamu Üniversitesi Örneği
(2019)Bu araştırmanın amacı sosyal kaytarma davranışını etkileyen faktörleri önem sırasına göre hiyerarşik olarak sıralayarak, bu tür faktörlere bağlı olarak ortaya konan sosyal kaytarma davranışına karşı önlem alma ve bu ...