Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Analitik Hiyerarşi Proses Yöntemiyle İşletmelerde Strateji Belirleme
(2006)
FÜTZ analizi, iç ve dış çevrenin analizi neticesinde, işletmenin başarısı üzerinde etkili bulunan stratejik faktörleri ve bu faktörler temelinde izlenecek stratejileri belirlemektedir. Ancak, FÜTZ analizi ölçme ve değerlendirme ...
Bilgi Varlıklarının Değerlemesi: Entelektüel Sermaye Ölçüm ve Değerleme Modelleri; Karşılaştırmalı Bir Analiz
(2006)
Bilgi varlıklarının günümüzde zenginliğin yeni kaynağı olması ve sermaye yoğun üretim anlayışının bilgi yoğun üretim anlayışına dönüşmesi, bu varlıkların ölçülmesini ve muhasebeleştirilmesini gereklilik haline getirmiştir. ...
Kariyer Değerlendirmenin Analitik Hiyerarşi Proses Yöntemiyle Önceliklendirilmesi
(2006)
Özet: Bu çalışmada akademik mesleğin başlangıç aşamasında bulunan araştırma görevlilerinin kariyer değerlerinin öncelikleri belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, öncelikle, araştırma görevlilerinin kariyer değerleri yazında ...
Örgütsel Destek Algısı ve Belirleyicilerinin İşten Ayrılma Eğilimi ile İlişkisi
(2006)
Bu çalışmada; öncelikle işgören-üst iletişimi ile iş temelli sosyal destek bileşenlerinden üst desteği ve iş arkadaşı desteğinin örgütsel destek algısı üzerindeki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Ayrıca araştırmada, ...
A Comparative Research to Identify the Factors That Affect the Branding in Electronic Commerce in View of the Customers and the Firms
(2006)
Günümüzde pazarlama kavramına köklü değişiklikler getiren, yeni bir yön veren ve geleceğini belirleyen bazı ciddi oluşumlar yaşanmaktadır. İşletmelerin pazarlama programlarını, strateji ve uygulamalarını değiştiren trendlerin ...