Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi
(2020)
Amaç – İnternet erişiminin artması, internet kullanımının yaygınlaşması ve insanların zamanının önemli kısmını internet üzerinde geçirmesi, internet üzerinde sorunlu veya bağımlılık düzeyinde tüketici davranışlarının ortaya ...
Dijital Pazarlama Çağında Çevrimiçi Alışverişin Fayda ve Risk Algısı
(2020)
Amaç – Bu araştırma, çevrimiçi alışveriş yapan tüketiciler ile alışveriş yapmayanların ve internet kullanımı yüksek yoğunlukta olan tüketiciler ile internet kullanımı düşük yoğunlukta olanların çevrimiçi alışverişte ...
Daha İyi Bir İş Yaşamı: Örgütsel Toksisiteni Oluşmasında Etkili Faktörlerin Ahp İle Hiyerarşik Olarak Sıralanması
(2020)
Bu araştırma; iş dünyasının her alanında karşılaşılabilecek olan örgütsel toksisite olgusuna etki eden faktörleri akademik bağlamda incelemek amacı ile üniversitelerin akademik kadrolarında hiyerarşik olarak en altta yer ...
Türkiye Muhasebe Ve Finansal Raporlama Standartlarının Kazanç Yönetimi Uygulamalarına Etkisi
(2020)
Bu çalışmanın amacı Türkiye Muhasebe ve Raporlama Standartları’nın zorunlu olarak uygulanması ile tahakkuka dayalı kazanç yönetimi uygulamaları arasındaki ilişkiyi araştırmaktır. Bu amaç çerçevesinde Borsa İstanbul’a kayıtlı ...
Finansal Tabana Yayılmanın Belirleyicileri: Türkiye ve Dünya Uygulaması
(2020)
Bu çalışmanın amacı dünya genelinde farklı gelir seviyelerinde bulunan ekonomiler ve Türkiye için finansal tabana yayılmaya etki eden bireysel faktörleri belirlemektir. Ayrıca finansal tabana yayılmanın önündeki engeller, ...