Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Matematik dersinde yaratıcı drama yönteminin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin akademik başarı ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Bu araştırma, ilkokul 3. sınıf Matematik dersi "Doğal Sayılarda Bölme İşlemi" alt öğrenme alanının yaratıcı drama yöntemi kullanılarak öğretilmesinin, öğrencilerin matematik başarılarına ve öğrenilen bilgilerinin kalıcılığına ...
İlkokul öğrencilerinin yaratıcı okuma algısı okuma kaygısı ve okuma motivasyonu arasındaki ilişki
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Bu araştırmada, ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma algısı, okuma kaygısı ve kitap okuma motivasyonunun çeşitli değişkenler açısından incelenmesi; öğrencilerin yaratıcı okuma algısı, okuma kaygısı ve kitap ...
İlkokullarda uygulanan bireyselleştirilmiş eğitim programına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Özel eğitim, özel gereksinimli öğrencilere yönelik farklı yöntemler ve eğitim programlarının uygulanması, istenilen becerilerin kazandırılması ve bu bireylerin topluma uyum sağlaması süreci olarak ifade edilmektedir. ...
Elektronik kitaplarla yapılan serbest okuma etkinliklerinin, ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin akıcı okuma becerileri ile okuma tutumuna etkisi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Okuma yaşam boyu kullandığımız bir beceridir. Bu beceri bakış açımızı genişletir, olaylara farklı açıdan bakmamızı, anlamamızı, düşünmemizi, fikir üretmemizi sağlar. Geçmişteki bilgilerle bugünün insanını yarına hazırlar. ...
Alan değişikliği yapan sınıf öğretmenlerinin yaşadığı problemler: Kırıkkale ili örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Araştırmanın amacı, alan değişikliği yapan sınıf öğretmenlerinin yaşadığı sorunların incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda alan değişikliği yapan sınıf öğretmenlerinin mesleki yeterlikleri, alan bilgileri, meslektaşları ...
Sınıf öğretmenlerinin araştırma - Sorgulamaya dayalı öğretime yönelik öz-Yeterlik inançlarının incelenmesi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2022)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin araştırma – sorgulamaya dayalı öğretim stratejisine yönelik öz-yeterliklerinin, çeşitli değişkenlere göre incelemek ve sınıf öğretmenlerinin araştırma sorgulamaya dayalı öğretime ...