Öğretmen Adaylarının Juggle Öğrenme Deneyimi Sırasındaki Epistemolojik İnançları ve Öz Düzenlemeli Öğrenme Algıları
Künye
Akbaş, O , Taş, İ , Duman, S . (2019). Öğretmen Adaylarının Juggle Öğrenme Deneyimi Sırasındaki Epistemolojik İnançları ve Öz Düzenlemeli Öğrenme Algıları . Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 14 (27) , 147-164 .Özet
[Özet Yok]
Kaynak
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİCilt
14Sayı
27Bağlantı
https://doi.org/10.35675/befdergi.464093https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpFNE1EYzBOQT09
https://hdl.handle.net/20.500.12587/13091
Koleksiyonlar
- Makale Koleksiyonu [120]
- TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3218]