Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzen, Şükrü
dc.contributor.authorGülnar, Emel
dc.contributor.authorKarataş, Tuğba
dc.date.accessioned2021-01-14T18:19:18Z
dc.date.available2021-01-14T18:19:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationÖzen Ş., Gülnar E., Karataş T. (2017). Akademisyenlerin Kariyer Basamakları ve Yükseltme Ölçütlerine İlişkin Görüşleri. Yükseköğretim Dergisi, 7(2), 82 - 93.en_US
dc.identifier.issn2146-796X
dc.identifier.issn2146-7978
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpVNE1qUTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/13562
dc.description.abstractBu çalışmada, üniversitelerde görev yapan akademisyenlerin akademikkariyer basamakları ve yükseltilme ölçütlerine ilişkin görüşleri ele alınmıştır. Bu amaçla on beş akademisyenle görüşme yapılmış ve çalışma sonucunda, akademisyenlerin kariyer sürecinin kişisel ve çevresel pek çokfaktör tarafından olumlu/olumsuz şekilde etkilendiği, akademisyenlerinbilimsel çalışma yaparken pek çok kaygı içinde olduğu, nitelikli akademisyenlerin özelliklerini değerlendirmek için kullanılacak performans değerlendirme ölçütlerinin niceliksel değil niteliksel bazda olması gerektiği anlaşılmıştıren_US
dc.description.abstractIn this study, the views of the university faculty members related to academic career process and academic promotion criteria have been discussed. For this reason, fifteen academicians were interviewed. As a result ofthe study, it has been understood that the career process of the facultymembers have been affected by many factors such as personal or environmental factors positively or negatively, faculty members have many anxiety during the scientific research and academic performance evaluationcriteria which will be used to evaluate the properties of qualified academics should be qualitative base instead of quantitativelyen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleAkademisyenlerin Kariyer Basamakları ve Yükseltme Ölçütlerine İlişkin Görüşlerien_US
dc.title.alternativeThe views of the academicians related to academic career levels and promotion criteriaen_US
dc.typearticleen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage82en_US
dc.identifier.endpage93en_US
dc.relation.journalYükseköğretim Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster