Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYücel, Recep
dc.contributor.authorAtmaca, Uygar
dc.date.accessioned2021-01-16T18:55:06Z
dc.date.available2021-01-16T18:55:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/14454
dc.descriptionYÖK Tez ID: 532630en_US
dc.description.abstractİçinde bulunduğumuz bilgi çağı topluluklarının en çok önem verdiği kavramlardan bir tanesi iletişimdir. İletişim örgütsel açıdan ciddi öneme sahiptir. Örgüt içinde çalışanların birbirleriyle olan iletişimi sırasında birbirlerine bilgi akışı sağladığı söylenebilir. Bu sebeple birbirleriyle ilişkili oldukları söylenebilir. Diğer taraftan bilgi stratejik açıdan firmaların rekabet edebilmeleri için önemli bir kavramdır. Bu tezin amacı örgüt içi iletişim ve bilgi yönetimi arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemek ve ayrıca örgüt içi iletişim ve bilgi yönetimi konusunda kavramsal çerçevede literatüre katkıda bulunmaktır. Bu amaç doğrultusunda bilginin ve iletişimin örgüt için ne kadar önemli birer kavram olduğu belirtilmeye çalışılmıştır. Stratejik yönetimin ve bilgi yönetiminin aynı dönemde yaygınlaşmaya başladığı da bize her iki kavramın birbiriyle bağlantılı olabileceğini gösterir.Anahtar Kelimeler: İletişim, Örgüt İçi İletişim, Bilgi Yönetimien_US
dc.description.abstractOne of the concepts that the information age communities in which we are involved is one of the most important concepts. Communication has a serious importance from the organizational point of view. It can be said that employees in the organization provide knowledge flow to each other during their communication. Therefore, it can be said that they are related to each other. On the other hand, knowledge is an important concept for companies to compete strategically. The aim of this thesis is to determine whether there is a relationship between intra-organizational communication and knowledge management, and also to contribute to the literature in the conceptual framework regarding intra-organizational communication and knowledge management. For this purpose, it has been tried to indicate how important knowledge and communication are for the organization. The fact that strategic management and knowledge management are becoming widespread in the same period shows us that both concepts can be linked together. Key Words: Communication, Organizational Communication, Knowledge Managementen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjectMandibular fractures ; Tedavien_US
dc.subjectTreatmenten_US
dc.titleÖrgüt içi iletişimde bilginin kullanımına yönelik bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeA research on the use of knowledge to organizational communicationen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage99en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster