Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2021-12-27T06:15:02Z
dc.date.available2021-12-27T06:15:02Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationAydoğan, İ . (2019). BAĞIMSIZLIĞIN EĞİTSEL TEMELLERİ VE MİLLİ EĞİTİM ANLAYIŞI . Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 9 (2) , 513-518 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/kusbd/issue/49218/621186en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/18016
dc.description.abstractEğitim sisteminin en önemli görevi, bağımsız zihinlere sahip bireyler yetiştirmektir. Çünkü bağımsızlık, özgün olmakla eş değerdir. Bağımsızlığı ortadan kaldıran beş etken bulunmaktadır. Bunlar: ciddiyetsizlik, ahlaksızlık, samimiyetsizlik, sorumsuzluk ve merhametsizliktir. Eğitim sistemi, yetiştirdiği insanlara ciddiyet, samimiyet, ahlak, merhamet ve sorumluluk duygularını aşıladığında insan gelişir, insan gelişirse toplum ve devlet gelişir. Bu çalışmada bir ülkenin bağımsızlığını sağlayan bu etkenlerin eğitimle verilmesi gerektiği konusu işlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThe most important mission of the education system is to train individuals with independent minds. Because independence is equivalent to being original. There are five factors that eliminate independence. These are frivolity, insincerity, immorality, mercilessness and irresponsibility. When the education system instills the feelings of devoutness, sincerity, morality, compassion and responsibility to the people it grows, people develop, and if people develop, society and state develop. In this study, it is stated that these factors which provide independence of a country should be given by education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectCiddiyeten_US
dc.subjectSamimiyeten_US
dc.subjectAhlaken_US
dc.subjectMerhameten_US
dc.subjectSorumluluken_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectDevoutnessen_US
dc.subjectSincerityen_US
dc.subjectMoralityen_US
dc.subjectCompassionen_US
dc.subjectResponsibilityen_US
dc.titleBAĞIMSIZLIĞIN EĞİTSEL TEMELLERİ VE MİLLİ EĞİTİM ANLAYIŞIen_US
dc.title.alternativeEducational Foundations of Independence and Understanding of National Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-5447-4741en_US
dc.contributor.institutionauthorAydoğan, İsmail
dc.identifier.volumeCilt 9en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage513en_US
dc.identifier.endpage518en_US
dc.relation.journalKırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KÜSBD)en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster