Başlık için Fatma Şenses Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 13, listelenen: 7-13
-
Satış temsilcilerinin müşteriye karşı tutum ve davranışlarının müşteri tercihlerindeki etkisi, bir zincir hazır giyim mağazası örneği
(2009)Özet: Günümüzde küreselleşen pazar koşulları, yaşanan hızlı değişim sürecinde üretilen mal ve hizmetlerdeki çeşitlilik, uluslararası ticaretin gelişimi, ticari sınırların ortadan kalkması ve teknolojik ilerlemeler beraberinde ... -
Sokak Lezzetlerine İlişkin Tüketici Tercihleri: Gaziantep Örneği
(2018)Yerel ürünler, turistlerin yerel kültür hakkında bilgi sahibi olmalarına yardımcı olmaktadır. Yiyecek ve kültür birleştiğinde “yemek manzarası” olarak adlandırılabilecek benzersiz bir resim çizmektedir. Yiyecek turizminin ... -
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
(2011)Müşteri beklentilerinin karşılanmaması sonucu oluşan tatminsizliğin ifade edilmesi olarak tanımlanan müşteri şikâyetlerinin özenle ele alınıp çözülmesi, pazarlama biliminde müşteri memnuniyetinin sağlanması ve müşterilerin ... -
TFEQ-R21 ile Üniversite Öğrencilerinin Yeme Davranışlarının İncelenmesi
(2019)Araştırmada üniversite öğrencilerinin yeme davranışlarının üç faktörlü yeme ölçeği TFEQR21 ile incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın alanı Kırıkkale Üniversitesi olarak belirlenmiştir. Araştırmada veri toplama yöntemi ... -
Türk Tasavvuf Müziği Ve El Sanatı İle Yapılandırılmış Manevi Bakım Uygulaması: Kırıkkale Şehit Anneleri Örneği
(2019)Yakınını şehit veren kişi, bu beklenmedik ani durum neticesinde olayı anlamaya ve anlamlandırmaya çalışır. Şehadet haberinin alınması ile beraber, aile üyelerinin hayatında yeni bir dönem başlayacağı söylenebilir. Aile ... -
Yerli Turistlerin Satın Alma Davranışlarının Beş Faktör Kişilik Özelliklerine Göre Karşılaştırılması
(2018)Bu araştırmanın amacı, yerli turistlerin satın alma davranışlarının beş faktör kişilik özelliklerine göre farklılık gösteripgöstermediğinin belirlenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, Türkiye’de bulunan otel işletmelerinde en ... -
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Ziyaretçilerin Psikolojik Fiyatlandırmaya İlişkin Algıları: Ankara Örneği
(2013)Fiyat, işletmeler için en güçlü kar etme araçlarından birisi olmasına rağmen literatürde fiyat ve fiyat stratejileri konusundaki araştırmalar henüz yeterli düzeyde değildir. Bir ürünün fiyatı, o ürüne sahip işletme ile ...