Ara
Toplam kayıt 205, listelenen: 1-10
Şikâyet yönetim sürecinde müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
(Kırıkkale Üniversitesi, 2011)
Küreselleşen dünya, artan rekabet ortamı, değişen ve farklılaşan tüketici istek ve tercihleri, müşterinin ve müşteriyi elde tutmanın öneminin anlaşılmasına neden olmaktadır. Bu çerçevede satın alınan mal veya hizmetle ...
İlköğretim okullarında toplam kalite yönetimi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2001)
ÖZET İçinde bulunduğumuz 21. yüzyılda sistemler içerisinde en önemlilerinden biri de Toplam Kalite Yönetimidir. 1957 yılında Fiegenbaum tarafından ilk defa Toplam Kalite Kontrol olarak ifade edilen çağdaş ve katılımcı ...
Hisse senedi değerleme modelleri ve hisse senedi değerini etkileyen faktörlerin analizi
(Kırıkkale Üniversitesi, 2003)
ÖZET Bu çalışmanın amacını, hisse senedi değerleme modelleri ve hisse senedi değerini etkileyen makro ve mikro faktörlerin istatistiksel çözümlemelerle incelenmesi oluşturmaktadır. Bu bağlamda, hisse senetlerinde değer ve ...
Finansal kriz dönemlerinde çalışma sermayesi yönetimin işletmelerin finansal performansları üzerindeki etkileri 'İMKB'de işlem gören şirketler örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2003)
ÖZET Bu çalışmanın amacı, işletmelerin kriz öncesi dönemlerde çalışma sermayesi yönetiminde gösterdikleri etkinlik düzeyi ile, kriz sonrası fînansal performansları arasındaki ilişkinin yönünü ve derecesini fînansal oranlar ...
Liderliğin geliştirilmesi (Türk Silahlı Kuvvetler'inde bir uygulama)
(Kırıkkale Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmanın amacı; liderliği öğrenmek ve geliştirmek için nelerin yapılabileceği ve eksik olan konularda geri beslemenin nasıl yapılacağını belirlemektir. Araştırmada kuramsal çerçeve içerisinde: liderlik olgusu, liderlik ...
Üretici işletmelerde reklam (Mobilya sektörü bayiilerinde bir araştırma)
(Kırıkkale Üniversitesi, 2001)
ÖZET Ülkemizde mobilya sektöründeki pazarlama faaliyetleri, pazarın verimliliği gözönünde bulundurularak, üretici firmaların kendi bölge müdürlükleri veya toptancılar kanalıyla yapılmaktadır. Burada amaç, nihai tüketiciye ...
Özel sigortacılık ve Türkiye'deki durumu
(Kırıkkale Üniversitesi, 1997)
Sigortacılık, insanlığın varoluşundan bu yana uygulanma ihtiyacı duyulmuş bir sektördür. Bu sektör, insanların dolaylı dolaysız kendilerini etkileyen tehlike ve risklerin muhtemel zararlarını bertaraf etmeyi amaçlar. Sigorta ...
Orta ve küçük işletmelerin sorunları ve finansman sorunlarına ilişkin yeni çözüm önerileri
(Kırıkkale Üniversitesi, 1997)
Orta ve küçük işletmeler, istihdamın artırılmasında ve bölgesel kalkınmanın hızlandırılarak gelir dağılımının iyileştirilmesinde büyük bir öneme sahiptir. Bu önemine rağmen beraberinde yönetim, üretim, teknoloji, ihracat, ...
Bütçeleme faaliyetleri çerçevesinde tedarik, üretim ve satış bütçeleri, Pirinçsan A. Ş. örneği
(Kırıkkale Üniversitesi, 2002)
ÖZET Bu çalışmada; işletme yönetimi ve planlama sürecine genel bir bakış yapılarak, teorik olarak işletme bütçeleri tanıtılmıştır. Bu tanıtım sırasında bütçelerin nitelikleri, türleri, sorunları, amaç ve yararları üzerinde ...
Enflasyonun işletmelerin çalışma sermayeleri üzerindeki etkileri
(Kırıkkale Üniversitesi, 1997)
ÖZET Fiyat mekanizmasının rasyonel işleyişini bozan enflasyonun, işletmelerin çalışma sermayeleri üzerindeki etkilerini incelemek bu çalışmanın konusunu oluşturmaktadır. Öncelikle işletmelerin çalışma sermayesi ihtiyaçlarını ...