Search
Now showing items 1-2 of 2
Araştırma Ve Geliştirme Harcamalarının, Kârlılık Ve Satışlar Üzerindeki Etkisi: Borsa İstanbul Firmaları Üzerine Bir Uygulama
(2016)
Günümüz rekabet dünyasında yenilik ve Ar-Ge, firmaların büyümek ve performanslarını artırmak için en çok ihtiyaç duyduğu faktörlerin başında gelmektedir. Pek çok firma satış hacimlerini ve kârlılıklarını artırabilmek için ...
Gelişmekte Olan Piyasa Ekonomilerinin İhracat Performansının Bulanık AHP ve TOPSIS Yöntemi ile Değerlendirilmesi
(2018)
Bu çalışmada, yükselen piyasa ekonomisi ülkelerinin 2013 yılı ihracat performansı bulanık AHP ve TOPSIS yöntemleri ile ölçülmüş ve analize dâhil olan 22 ülke performanslarına göre sıralanmıştır. AHP yöntemi ile uzman ...