Ara
Toplam kayıt 61, listelenen: 1-10
Pay Geri Alım İlanlarının Hisse Getirisine Etkisi
(2017)
Bu çalışmanın amacı, şirketler tarafından yapılan pay geri alım programlarına ilişkin bildirimlerin hisse getirisine etkisini belirlemektir. Bu amaca odaklanan çalışmada Borsa İstanbul’da işlem gören şirketlerin 2014-2016 ...
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
(2019)
Amaç – Ürün yerleştirme, tüketiciye pazarlama mesajlarının iletilmesinde kullanılan yöntemlerden biridir. Sosyal ağlar başta olmak üzere günümüzde gelişen ve kullanımı yaygınlaşan yeni medya araçları, ürün yerleştirmenin ...
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
(2012)
Satın alınan mal veya hizmetle ilgili müşteri sorunlarının firmaya ulaştırılan bölümünün çözüme kavuşturulması çabaları veya şikâyet yönetimi, önemli bir pazarlama stratejisi olarak ifade edilmektedir. Ancak müşterilerin ...
Müşteri Güçlendirme İle Algılanan Pazarlama Performansı İlişkisi: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
(2016)
Günümüz pazar şartlarını geçmişten ayırt eden en önemli özelliklerden biri; tüketicilerin daha bilgili, bilinçli, sorgulayıcı, karşılaştırıcı olması ve kontrollü alışveriş yapma olanaklarına kavuşmuş olmasıdır. Bu olanaklar ...
Gemiadamlarının Örgütsel Bağlılıklarının, İş Performanslarına Etkileri: İstanbul’Da İç Ve Şehirler Arası Hatlardaki Yolcu Gemilerinde Çalışan Gemiadamlarına İlişkin Bir Araştırma
(2015)
ÖZ Gemi ve deniz iş ortamı; gemiadamları açısından oldukça riskli, hareketli, belirsizliğe açık ve kısıtlı bir konumdadır. Dolayısı ile böyle bir ortama odaklanarak ve bağlanarak çalışmak, etkin ve verimli olmak, ek gayret ...
Örgütsel adalet ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkilerde içsel ve dışsal iş tatmininin aracılık rolü: bankacılık sekteründe bir araştırma
(2011)
Bu çalışmada örgütsel adaletle ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkiler incelenirken, bu ilişkide içsel ve dışsal iş tatmininin aracılık rolü araştırılmıştır. Bu kapsamda bankacılık sektöründe iş yaşamlarına devam eden ...
İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi
(2013)
Günümüzde hayata dair her şey teknoloji, küreselleşme ve bilgi toplumu kavramlarından etkilenmekte, değişmekte ve gelişmektedir. Diğer yandan giderek daha da şiddetlenen rekabet ortamı, sürekli değişim ve gelişim işletmelerin ...
İMKB-100 endeksi ile emisyon hacmi, döviz kuru ve faiz oranları arasındaki ilişki: Ampirik bir analiz
(2008)
Bu çalışmada, 1999-2003 dönemi baz alınarak ve İMKB-100 Endeksi ile emisyon hacmi, döviz kuru ve faiz oranları arasındaki ilişki incelenerek, İMKB-100 Endeksi üzerinde etkili olan değişkenler ampirik olarak tespit edilmeye ...
Ücretsiz Müzik Ürünlerinin Erişim Temelli Tüketimi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
(2018)
Teknolojik gelişmelere bağlı olarak müzik, makale, kitap, oyun gibi dijital formattaki ürünlerin internet erişimisağlanarak tüketilebilmesi, erişim temelli tüketimin (access based consumption) temel tüketim biçimlerinden ...
İletişimin İş Tatmini Üzerindeki Etkileri: Bir İşletmede Yapılan Görgül Çalışma
(2005)
Bu araştırmada, yönetici ile işgören arasındaki iletişim düzeyinin iş tatmini üzerindeki etkileri incelenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda geliştirilen üç hipotez test edilmiştir. Araştırmanın birinci ...