Karakaya, ErtuğrulPehlivan, İlhan2021-01-162021-01-162016https://hdl.handle.net/20.500.12587/15298Araştırmanın Amacı: Perakende Sektöründe Müşteri Sadakatinin Özel Markalı Ürünlerle İlişkisini ortaya çıkarmak olarak belirlenmiştir. Araştırmada genel tarama yöntemi kullanılmıştır. Ölçme aracı olarak araştırmacı tarafından geliştirilen "Alışveriş Alışkanlıkları Ölçeği" ve "Özel Markalı Ürünleri Tercih Ölçeği" kullanılmıştır. Bu araştırmanın evrenini Kırıkkale ilinde yaşayan tüketiciler oluşturmaktadır. Örneklemi ise tesadüfi örnekleme yöntemiyle seçilen 486 tüketiciden oluşmaktadır. Araştırmanın bulguları: Özel markalı ürünleri en fazla tercih eden grup 19 ile 25 yaş arasındaki tüketiciler tercih etmektedir. En az tercih eden grup ise 41 yaş ve üzeri gruptur. Özel markalı ürünlerin tercih edilmesindeki etken raflarda daha kolay farkedilmesi etkenidir. Bunun yansıra kullanıcılar sosyal statümü olumsuz etkiler düşüncesi ile özel markalı ürünlerden uzak durmaktadır.The relationship between customer loyalty and private Label Products In The Retail Sector: An Application In Kırıkkale Province MSC thesis, Kırıkkale, 2016. The aim of the research is determined as to determine the relationship between customer loyalty in the retail industry private label products. General scanning method has been used in this research. As the measuring instrument developed by the researcher, "shopping habits Scale " and "private branded products prefer scale " has been used. The population of this study in Kırıkkale consumers constitute.The samples selected by random sampling method consists of 486 consumers. The findings of the research: Mainly, individuals between the ages of 19-25 prefer private label products. The group who prefer the least is the group of 41 years and older group. With in the selection of private label products on the shelves is enabled to be easily noticed. In addition to this, users with the idea of their social status can be affected negatively, stand away from the branded products.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeBusiness AdministrationPerakende sektöründe özel markalı ürünlerin müşteri sadakati ile ilişkisi: Kırıkkale İlinde bir uygulamaIn the retail sector of private label products is applied in a relationship with a customer loyalty Kirikkale ProvinceMaster Thesis1132451059