Keleş, ŞerafettinÜn, Sümeyra2025-01-212025-01-2120202149-07322602-4845https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1166830https://dergipark.org.tr/tr/pub/kkujebpir/issue/55184/686669https://hdl.handle.net/20.500.12587/18960Bu çalışmanın amacı Ankara Büyükşehir Belediyesi Aile ve Yaşam Merkezlerinden hizmet alan bireylerin belediye hizmetlerinden duyduğu memnuniyet düzeyini ölçmektir. Aile ve Yaşam Merkezi’nden hizmet alan bireylerden seçilen tesadüfi örneklem yöntemiyle oluşturulan 200 katılımcıyla yapılan anket çalışmasından elde edilen kesit veriler yapısal eşitlik modellemesi ile analiz edilmiştir. Elde edilen bulgularda memnuniyetle hizmet, katılım ve farkındalık arasında pozitif yönlü ve çok yüksek düzeyde ilişki bulunmuştur. Belediyenin verdiği hizmetler memnuniyeti pozitif yönde ve güçlü bir şekilde (? = 0.97; t = 9.51) etkilemektedir. Yine hizmetlere katılım ile memnuniyet arasında çok yüksek düzeyde pozitif yönlü (? = 0.98; t = 9.93) bir ilişki bulunmuştur. Belediyenin ortaya koyduğu farkındalık ile memnuniyet arasında çok yüksek düzeyde ve pozitif yönde (? = 0,98; t = 13.07) bir ilişki saptanmıştır. Genel itibariyle belediyenin sosyal hizmetlerinden yüksek düzeyde bir memnuniyet mevcuttur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessMemnuniyetHizmetFarkındalıkKatılımBüyükşehir BelediyesiEconomicsEkonomiBÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİNİN SOSYAL HİZMETLERİNDEN DUYULAN MEMNUNİYET: ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖRNEĞİArticle61-7387686669