Akbaş, OktayTaş, İlkay DoğanDuman, Serap Nur2021-01-142021-01-142019Akbaş, O , Taş, İ , Duman, S . (2019). Öğretmen Adaylarının Juggle Öğrenme Deneyimi Sırasındaki Epistemolojik İnançları ve Öz Düzenlemeli Öğrenme Algıları . Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , 14 (27) , 147-164 .1307-10762687-3281https://doi.org/10.35675/befdergi.464093https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpFNE1EYzBOQT09https://hdl.handle.net/20.500.12587/13091[Özet Yok]trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitim, Eğitim AraştırmalarıEğitim, ÖzelÖğretmen Adaylarının Juggle Öğrenme Deneyimi Sırasındaki Epistemolojik İnançları ve Öz Düzenlemeli Öğrenme AlgılarıArticle142714716410.35675/befdergi.464093318074