Papatya, GürcanPapatya, NurhanHamşıoğlu, A. Buğra2025-01-212025-01-2120122146-28792717-6231https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/181034https://dergipark.org.tr/tr/pub/kusbd/issue/19372/205517https://hdl.handle.net/20.500.12587/19345Bu çalışmanın amacı, algılanan hizmet kalitesi ve hasta memnuniyetine ilişkin yazın değerlendirmeleri kapsamında, Kırıkkale il merkezinde bulunan iki özel sağlık işletmesinde hizmet kalitesinin ve hasta memnuniyetinin karşılaştırmalı analizidir. Araştırma bulguları; sağlık işletmesinde beklenti-algı temelinde 800 hasta ile yüz yüze değerlendirilmiştir. anket yöntemi uygulanarak gerçekleştirilmiş vetrinfo:eu-repo/semantics/openAccessSağlık Hizmetlerinde Algılanan Hizmet Kalitesi ve Hasta Memnuniyeti: İki Özel Hastanede Karşılaştırmalı Bir AraştırmaArticle21-87108205517