Yazar "Gökdeniz, İsmail" için listeleme
-
Afganistan tekstil sektöründe ihracat stratejileri
Jami, M.Yonous (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)Bilgi, sermaye, iş gücü ve teknolojinin dünya üzerinde rahatça hareket edebildiği bu modern çağda, uluslararası pazarlama ciddi anlamda önem kazanmıştır. Yaşanan bu değişim ve gelişmeler sonucu işletmeler çeşitli stratejik ... -
Babacan (paternalist) liderlik davranışının örgütsel özdeşleşme üzerindeki etkisinde çalışanların işe tutkunluk düzeylerinin aracılık rolü: Kamu ve özel sektör karşılaştırmalı bir analiz
Korkmaz, Fatma (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada, algılanan paternalist liderlik davranışı ve yardımsever, ahlaki ve otoriter liderlik alt boyutları ile çalışanların örgütsel özdeşleşme düzeyleri arasındaki etki ve bu etkide çalışanların işe tutkunluk ... -
Beden imajı memnuniyetinin ve materyalist eğilimlerin gösteriş tüketimi üzerine etkisi : karşılaştırmalı bir uygulama
Gökdeniz, İsmail; Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Projeler (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2016)… -
Bulanık mantık ve firmaların başarı kriterlerinin tanımlanarak bulanık mantık ile ölçülmesinin bir uygulaması
Erdal, Can (Kırıkkale Üniversitesi, 2008)Dünyada küreselleşme ile birlikte firmalar birçok alanda bulanık ve belirsiz problemlerle karşılaşmış ve bu da çözümde kullanılabilecek bulanık mantık adı verilen belirsiz problemlerde en uygun çözümün elde edilebildiği ... -
A Comparative Research to Identify the Factors That Affect the Branding in Electronic Commerce in View of the Customers and the Firms
Günümüzde pazarlama kavramına köklü değişiklikler getiren, yeni bir yön veren ve geleceğini belirleyen bazı ciddi oluşumlar yaşanmaktadır. İşletmelerin pazarlama programlarını, strateji ve uygulamalarını değiştiren trendlerin ... -
An Early Warning Model for Turbulence Management by Using Analytic Hierarchy Process
Kömürcü, Kıvanç; Gökdeniz, İsmail (2019)The business environment is one of the main factors that affect its activities thereby the existence of the business is influenced, however; it has a dynamic structure which includes different conditions and situations. ... -
Girişimciliğin Gelişim Süreci ve Girişimcilik Açısından Kazakistan
Ercan, Salih; Gökdeniz, İsmail (2009)Girişimcilik faaliyet olarak çok eski tarihlere kadar gitse de girişimcilik alanında akademik çalışmalar son yıllarda artmıştır. İçinde bulunduğumuz yüzyılda meydana gelen ekonomik, siyasal, kültürel değişiklikler yeni ... -
İhracat yapacak firmaların kurumsal niteliklerinin ihracatta sağlanan devlet destekleri etkisi üzerine mobilya sektöründe bir çalışma
Koca, Zeynep (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Günümüzde dünyaya açılabilen işletmeler hem de ülkeler dünya ekonomisinde söz sahibidir. İşletmelerin katma değeri yüksek ürünler üretmesi, ihracat faaliyetlerini arttırmaktadır. İhracat yapan işletmelerde ise kurumsallaşmayı ... -
İşgören temin süreci ve ayrımcılık: bir uygulama
Gökdeniz, İsmail; Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Projeler (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2017)… -
İşgören temin süreci ve ayrımcılık: Bir uygulama
Duman, Eşe Türkekul (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)Son yıllarda artan rekabet ortamında işletmelerin en önemli ihtiyaçlarından biri nitelikli işgörendir. Bu nedenle, işletmeye ve işe uygun işgöreni seçmek ve istihdam etmek büyük önem taşır. İşgören temininde başvurulan iki ... -
İşletmelerde Küreselleşme İle Birlikte Personel İhtiyaç Durumu Tespiti Üzerine Bir Araştırma: Kırıkkale İli Örneği
Küreselleşme, teknolojik gelişim, artan rekabet ve iş gücü piyasasındaki değişim aynı zaman da insan kaynakları yönetiminin, işletmeler içerisindeki rolünü de etkilemiştir. İşletmeler bu değişimlere ayak uydurabilmek için ... -
İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Tüketici Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
Gökdeniz, İsmail; Korkmaz, Fatma (2018)Araştırmanın amacı, yerel bazda faaliyet gösteren gıda işletmelerinde alışveriş yapan tüketicilerin, sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik desteklerini, olumsuz düşüncelerini ve olumlu düşüncelerini, demografik özellikleri ... -
Kadın yöneticilerin liderlik özelliklerinin çalışan performanslarına etkisi
Şekerci, Tuğba (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Bu araştırma Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme anabilim dalı yüksek lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tez kadın yöneticilerin liderlik özelliklerinin çalışan performanslarına etkili olup olmadığını ... -
Kişilik tiplerinin satış performansı üzerindeki etkisi ve süpermarket zincirlerinde bir uygulama
Karakaya, Ertuğrul (Kırıkkale Üniversitesi, 2013)Son yıllarda işletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirlerse göstersinler içinde bulunduğumuz bilişim çağı nedeniyle, yaşadıkları rekabet, ticari yaşamları boyunca gördükleri en zor şartlara sahip hale gelmiştir. Rekabet ... -
Kişilikle kariyer seçimi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Özel sektörde bir uygulama
Merdan, Ethem (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Kişilerin hayati kararlarından biri olan kariyer seçimi şüphesiz bireyin hayatının tümünü etkilemektedir. Yaşam tarzının belirlenmesinde önemli rol oynayan bu seçimde bireyin doğru ve isabetli bir karar vermesi gerekmektedir. ... -
Kurumsal yatırımcı sahipliğinin firma ve marka değeri üzerindeki etkisi: Brand Finance'te listelenen şirketlerde bir araştırma
Kılınç, Yalçın (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Günümüzde rekabetin uluslararasılaşması, müşteri ihtiyaçlarının çeşitlenmesi; artan finansal ve ticari entegrasyon, bilgi ve iletişim ağının güçlenmesi gibi faktörler sebebiyle işletmelerin fon ihtiyaçları artmaya başlamıştır. ... -
Küçük sanayi işletmelerinde insan kaynakları temini sorunu: Kırıkkale küçük Sanayi Sitesi'nde ampirik bir çalışma
Karaman, Çağlar (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)İşletmenin en önemli ihtiyaçlarından birisi, işletmeye yön veren ve hatta işletmeyi başarıya götüren en önemli öğe insan gücüdür. Çağımızın artan rekabet ortamında insana verilen önemin artmasıyla birlikte insan kaynakları ... -
Lojistik merkezlerin kentsel lojistik uygulamalarına etkileri: Çorum ili uygulaması
Arslaner, Dursun (Kırıkkale Üniversitesi, 2019)Müşteriler, alışveriş faaliyetlerinde hem çevrimiçi hem de çevrimdışı yöntemler kullandıkları çok kanallı bir ortamda yaşamaktadır. Buna bağlı olarak, tüketicilere yapılan teslimatın artması, verimlilik ve sürdürülebilirlik ... -
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
Satın alınan mal veya hizmetle ilgili müşteri sorunlarının firmaya ulaştırılan bölümünün çözüme kavuşturulması çabaları veya şikâyet yönetimi, önemli bir pazarlama stratejisi olarak ifade edilmektedir. Ancak müşterilerin ... -
Negatif sayıların insanların algı, tutum ve davranışları üzerine etkisi
Büken, Mehmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Negatif sayılar bilim adamları tarafından geç kabul edilmiştir. Negatif sayıların bilimlerle ilişki içerisinde olması, insanların algı ve tutum oluşturmalarını hızlandırmıştır. Algı oluşturmanın sayılar üzerindeki etkisi ...