Yazar "Güler, Yunus Bahadır" için listeleme
-
Akıllı Telefon Aracılığıyla Tüketicinin Bilgi Arama, İletişim Ve Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler: Kırıkkale’de Bir Alan Araştırması
Günümüzde insan hayatının önemli bir parçası haline gelen akıllı telefon,tüketici davranışlarını da etkilemektedir. Akıllı telefon tüketimle ilgili bilgi arama,iletişim veya alışverişi gerçekleştirme gibi amaçlar için ... -
Girişim ve ortak girişimcilik eğiliminin gelişmemesinin ekonomik ve sosyolojik nedenleri üzerine bir alan araştırması: Kırıkkale ili örneği
Güler, Yunus Bahadır; Kırıkkale Üniversitesi, pazarlama ve reklamcılık (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2015)… -
İpoteğe dayalı konut finansman sisteminin (Mortgage) orta ve düşük gelirli tüketicilerin konut talebine etkileri: Kırıkkale ili örneği
Güler, Yunus Bahadır; Yaylı, Ali (2008)Özellikle gelişmekte olan ülkelerde orta ve düşük gelirli tüketicile rin konut edinimini olumsuz yönde etkileyen ve en temel olarak kabul edilen sorun finansman sorunudur. 2006 yılında yasalaşan "İpoteğe Dayalı Konut ... -
İşgören yönetim algısında personel güçlendirmenin kurumsal bağlılık üzerine etkisi Kırıkkale Belediyesi örneği
İşler, Mehmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın amacı, çalışanların personel güçlendirme algılarının örgütsel bağlılıkları üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmanın örneklemi Kırıkkale Belediyesinde çalışan 381 personelden oluşmaktadır. Çalışmanın ... -
İşletmelerde sosyal medya kullanımının işe adanmışlık, çalışan sadakati ve bireysel performansa etkisi
Göksal, Nurgül (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Son yıllarda internet kullanımı ve bu kullanım içinde kendisine geniş bir yer edinen sosyal medya kullanımının hızla artması, bu kavramın işletme yönetimi açısından da dikkate alınmasına neden olmuştur. İşletmelerde sosyal ... -
Kent Marka Bağlılığına Yerel Katılım Eğiliminin Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Güler, Yunus Bahadır; Gürer, Alper (2015)Modern anlamda pazarlama yaklaşımlarının tıpkı mal ve hizmetler gibi kentler içinde uygulanması bugün kentsel kalkınmanın vazgeçilmezi haline gelmiştir. Bu bağlamda kent markasının oluşturulmasında yeni fikirlere imkân ... -
Kişisel satış sürecinde yaratıcı düşüncenin etkinliği: Hazır giyim sektöründe bir uygulama
Güler, Yunus Bahadır (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Değişmeyen tek şeyin değişimin kendisi olduğu günümüz iş hayatında rekabet üstünlüğü sağlayabilmek ancak değişimi yönetebilmekle mümkündür. Yoğun rekabet koşulları işletmeleri her açıdan yeniliğe zorlamaktadır. Bu nedenle ... -
Kırıkkale belediyesi’nde görev yapan zabıta personelinin iş doyum düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Gürer, Alper; Güler, Yunus Bahadır (2013)Bu çalışmada, Kırıkkale Belediyesinde görev yapan zabıta personelinin iş doyum düzeylerini ortaya koymak ve aynı grup için, iş doyum düzeyleri açısından farklılığa sebep olan özellikleri belirlemek amaçlanmıştır. Bu çalışmaya ... -
Kırıkkale’de bilinen-tercih edilen ve duygusal bağlılık hissedilen markalar araştırması
Güler, Yunus Bahadır; Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Projeler (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2015)… -
Müşteri Odaklılık, Marka Güvenilirliği Ve Yerel Perakende Sadakati İlişkisi
Güler, Yunus Bahadır (2014)Büyüyen ve rekabetin arttığı perakendecilik sektöründe, ulusal ve uluslararası firmalara karşı mücadele etmeye çalışan yerel organize perakendeciler bu çalışmanın temel konusunu oluşturmaktadır. Araştırma ile yerel organize ... -
Okul öncesi eğitime devam eden çocukların duygusal gelişim düzeylerinin belirlenmesi , bu düzeyleri etkileyen sosyo-kültürel farklılıkların tespiti , sorunlar ve çözüm önerileri : merkez taşra karşılaştırması (Kırıkkale-Keskin örneği)
Çakmak, Aygen; Yaylı, Hasan; Güler, Yunus Bahadır; Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Projeler (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 9999)… -
Online davranışsal reklamların farkındaliğı, etik açıdan değerlendirilmesi ve etkinliği
Güler, Yunus Bahadır; Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Projeler (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2017)… -
Perakendecilik Sektöründe İşletme Ve Müşteri Pazarlama Etik Bakış Açılarının Karşılaştırılması
Güler, Yunus Bahadır (2014)Değişen ve her geçen gün müşteri odaklı yönde ilerleyen modern pazarlama algısının en önemli dinamiklerinden bir tanesi de pazarlama etiği ve bu buna uygun oluşturulması gereken müşteri ilişkileri yönetimidir. Gerçekleştirilen ... -
Satış temsilcilerinin motivasyonu üzerine bir alan araştırması: İlaç sektörü örneği
Durukan, Tülin; Güler, Yunus Bahadır (2009)Çalısanların isi isteyerek yapması olarak tanımlanan motivasyon günümüz yöneticilerinin en önemli sorunlarından biridir. Bu sorunun çözümlenmesi çalısanların bir çok çevresel ve psikolojik faktöre bağlı olarak değisen, ... -
Satış temsilcilerinin müşteriye karşı tutum ve davranışlarının müşteri tercihlerindeki etkisi, bir zincir hazır giyim mağazası örneği
Özet: Günümüzde küreselleşen pazar koşulları, yaşanan hızlı değişim sürecinde üretilen mal ve hizmetlerdeki çeşitlilik, uluslararası ticaretin gelişimi, ticari sınırların ortadan kalkması ve teknolojik ilerlemeler beraberinde ... -
Serbestleşme sürecinde demiryolu lojistiğinin müşteri algı ve beklentisinde karşılaştırılması
Çevik, Veli Ahmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2017)Savaş yılları sonrasında dünyadaki birçok demiryolu işletmesinin yapısı, kamu sektörünün kontrolünde tekel olmuştur. Altyapı hizmetleriyle ilgili sabit yüksek maliyetlerle birlikte toplumun tamamına yönelik toplu taşımanın ... -
Spor Ürünleri Piyasasında Aktif Pazarlama Karması Bileşenlerinin Tespitine Yönelik Müşteri Tercihleri Araştırması
Güler, Yunus Bahadır; Ayan, Sinan (2015)Gerçekleştirilen bu araştırma ile özellikle spor mallarına yönelik talebin değişimi ve yönü incelenmeye çalışılarak, bu malları sunan firmaların etkinlik ve verimlilik için oluşturması gereken pazarlama karması kararları ... -
Türk otomotiv sektöründe pazarlama iletişim aracı olarak kişisel satışın marka bağlılığı üzerine etkileri: Ankara ilinde bir uygulama
Kalay, Ayyüce (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Pazarlama iletişimi, üretici ile tüketici arasındaki ilişkiyi sağlayan köprüdür. Bu köprünü temel taşları reklam, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama, kişisel satış, satış geliştirme araçlarıdır. Günümüzde yoğun ve artan ...