Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkçayır, Murat
dc.contributor.authorAkçayır, Gökçe
dc.date.accessioned2020-06-25T14:45:51Z
dc.date.available2020-06-25T14:45:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAkçayır, M., Akçayır, G. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Yabancı Dil Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Görüşleri. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(2), 1169 - 1186.en_US
dc.identifier.issn2148-7510
dc.identifier.issn2148-7758
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17556/jef.86406
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpJd01UZ3lNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/1164
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, yabancı dil eğitiminde kelime öğretimi için kullanılanAG uygulamaları hakkında üniversite öğrencilerinin görüş ve önerilerininbelirlenmesidir. Araştırmada yöntem olarak durum çalışması kullanılmış olup,çalışma grubu 38 üniversite öğrencisinden oluşmaktadır. Sekiz haftalık uygulamasürecinin ardından öğrencilerle yarı yapılandırılmış görüşme gerçekleştirilmiş veelde edilen veriler içerik analizi ile çözümlenmiştir. Analiz sonuçlarına göreöğrenciler AG uygulamalarının, zaman tasarrufu ve akılda kalıcılık sağladığınıdüşünmektedir. Öğrenciler uygulama sürecinde bir takım teknik problemler (karekod algılama sorunları, küçük ekran boyutu vb.) yaşadıklarını ifade etmiştir.Yabancı dil eğitiminde AG kullanımının olumlu ve olumsuz yanlarının yanı sıraöğrencilerin uygulamaya yönelik önerileri de incelenmiştir. Tüm öğrenci görüşleriayrıntılı olarak ele alınmış ve ileride yapılacak uygulamalara yönelik önerilere yerverilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to examine students’ opinions and suggestions aboutthe use of augmented reality (AR) for foreign-language vocabulary learning. Theresearch method of the study is a case study. The study group of the currentqualitative research consists of 38 university students. After an eight-weekapplication, semi-structured interviews conducted with students. The collected datawere analyzed through the content analysis. According to students’ statements theycompleted their translation in less time. While AR offers some opportunities forstudents, it also creates some challenges. Problems can occur such as poorrecognition of QR code and small screen size of mobile phone. Some suggestionshave made for further applications.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.isversionof10.17556/jef.86406en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÜniversite Öğrencilerinin Yabancı Dil Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Görüşlerien_US
dc.title.alternativeUniversity Students’ Opinions about Use of Augmented Reality in Foreign Language Teachingen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentKırıkkale Üniversitesien_US
dc.identifier.volume18en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage1169en_US
dc.identifier.endpage1186en_US
dc.relation.journalErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster