Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErbay, H
dc.contributor.authorKutlu, M
dc.date.accessioned2021-01-14T18:19:31Z
dc.date.available2021-01-14T18:19:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1300-0551
dc.identifier.issn2587-1498
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpnME1UYzNOdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/13719
dc.description.abstractDüzenli spor yapmanın yaşam ve sağlık kalitesi için yararlı olduğu kabul edilmektedir. Fakat düzenli spor yapma olanaklarının özellikle gelişmekte olan ülkelerde yeterince yaygınlaşmadığı gözlenmektedir. İnternet ve Kinect gibi güncel ve gelişmiş teknolojilerin sağladığı olanaklar ile, spor yapamayanlara fiziksel olarak aynı ortamda bulunmaksızın, sanal eğitmen kontrolünde spor yapabilme olanağı sunmanın alternatif bir çözüm yaratabileceği düşünülmektedir. Bu doğrultudaki çalışmalarla, Kinect üç boyutlu sanal spor platformu tasarlanıp geliştirilmiştir. Geliştirilen platformun özellikleri, yeni teknolojilerin avantajlarının kullanıldığı platformlar ile alternatif spor yapma olanakları gözden geçirilmektediren_US
dc.description.abstractRegular sports activity is considered to be beneficial for life quality and health. On the other hand, regular sporting opportunities are not widespread, especially in developing countries. It may be possible to provide an alternative solution for physical activity in the control of a virtual instructor, without being physically in the same place, thanks to the facilities provided by technologies such as Internet and Kinect. In this respect, the three dimensional virtual sports platform Kinect was designed and developed. The different features of the platform are described, and the advantages of new technology achievement and possibilities of alternative sports practice are givenen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSpor Bilimlerien_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleMotion Capture Technology in Sports Science: 3D Virtual Sports Platform with Kinecten_US
dc.title.alternativeSpor Bilimlerinde Hareket Yakalama Teknolojisi: Kinect ile Üç Boyutlu Sanal Spor Platformuen_US
dc.typearticleen_US
dc.identifier.volume52en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage155en_US
dc.identifier.endpage162en_US
dc.relation.journalSpor Hekimliği Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster