Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGökdeniz, İsmail
dc.contributor.authorBolat, Guşef
dc.date.accessioned2021-01-16T19:01:05Z
dc.date.available2021-01-16T19:01:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/15264
dc.descriptionYÖK Tez ID: 602137en_US
dc.description.abstractBu araştırma genel olarak insan kaynakları, işe alımlar, sosyal medya ve sosyal işe alım konularını kapsamaktadır. Özelde amaçlanan ise sosyal medyanın işe alımlarla ilişkisinin hangi aşamada olduğunun incelenmesidir. Bu doğrultuda kamu ve özel bankalara anket yöntemi uygulayarak bulgular tespit edilmiştir. Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre işe alımlarda sosyal medya bankalar tarafından sıklıkla tercih edilen bir araç olduğu söylenebilir. Veriler toplanırken anket yöntemi ile sonuçlar SPSS 20 programı kullanılarak analiz edilmiştir. Anket sonuçları, ilk olarak verilen cevapların frekans ve yüzdeleri alınarak yorumlanmıştır. Daha sonra işe alımda sosyal sosyal medya platformu kullanımına çapraz tablolar oluşturularak yorumlanmıştır. Kapsamlı istatistik sonuçları elde edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study generally covers subjects relating to human resources, recruitments, social media and social recruitments. The main goal is to analyse at which stage the link between social media and recruitments intervene. To this aim, data has been collected through investigations adressed to the general public and private banks. According to the results from this research we can say that social media is a tool frequently used by banks for recruitments. While collecting the data, the results were analyzed by using SPSS 20 program. The results of the survey were first interpreted by taking the frequency and percentage of the answers given. Then, cross-tables were created for the use of social media platform in recruitment. Comprehensive statistical results were obtained.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEducation ; Eğitim yönetimien_US
dc.subjectEducational administration ; Paradigmaen_US
dc.subjectParadigm ; Pozitivizmen_US
dc.subjectPositivismen_US
dc.titleSosyal medyanın işe alımlarda kullanımı ve konuya ilişkin bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeA research on the use of social media in recruitmentsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage89en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster