Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKartal, Y.Cihat
dc.contributor.authorKütükçü, Murat
dc.date.accessioned2021-01-16T19:01:09Z
dc.date.available2021-01-16T19:01:09Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/15343
dc.descriptionYÖK Tez ID: 205987en_US
dc.description.abstractGünümüzde şirket yöneticilerinden, yüksek rekabet ortamında idare ettikleriişletmelerde, yüksek verimlilik, karlılık ve her bakımdan başarılı sonuçlar eldeetmeleri beklenmektedir.Yöneticilerin etkili bir performans sergilemesi, bulundukları sektör vefirmanın teknolojik yeterlilikleri, hatta en önemlisi çalışanları ile ilişkilerindekiyetenekleri ile orantılıdır.Çalışanların her zaman en iyi şekilde işlerini yapmalarını sağlamak aslındabir yöneticinin en temel görevidir. Dolayısı ile bu görevi başarılı bir şekilde yerinegetirmek, çalışanları ile iletişimi iyi yürütmekten geçmektedir. Yöneticiler herzaman çalışanlarını daha iyiye yönlendirebilmelidir.Günümüzde yönetim çok daha insan odaklı olmuş ve başarılı yönetimlerdeçalışan ilişkileri çok daha ön plana çıkmıştır. Bu sayede başarılı yöneticilerin, farklısektörlerdeki firmalara geçiş yapabilmeleri, sektörsel bilgilerinden çok, çalışanlarıile kurdukları ilişkiler ve verimli bir çalışma ortamı yaratabilmeleri ile ilgilidir.Bunu başarabilen bir yönetici, çalışanları sayesinde şirketini ve şirketperformansının arttırabilir.Bütün bu bilgiler ışığında, çalışan ilişkileri yönetiminin ve şirketperformansına etkisinin önemi, ne şekilde ve hangi yöntemlerle iyileştirilebileceğiaçıklanmıştır.en_US
dc.description.abstractToday, corporate executives are expected to manage their companies withhigh profitability, efficiency and successful results in highly competitiveenvironment.Executive?s performance often related to market experiences technicalcapabilities, but mostly the success of the executive is related employeerelationship skills.To keep employees at their best is an important principal of an executive.Therefore, to fulfill this goal, employee relationship management must be used.Executives should always canalize their employees to their best.Today, management is much more human oriented, and employeerelationships are gained importance in good managements. Thus, a successfulexecutive transfer between different markets has become possible by theirefficient employee management.An executive who conducts good employee relationship managementachieves this goal and can increase the performance of the company.In the light of this information, how employee relationship management canaffect a company?s performance, and which paths must be followed is explained indetails as follows.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÇalışan ilişkileri yönetiminin şirket performansına etkilerien_US
dc.title.alternativeEffects of employee relationship management on company's performanceen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage117en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster