Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAyan, Sinan
dc.contributor.authorCebeci, Ülkü
dc.date.accessioned2021-01-16T19:04:04Z
dc.date.available2021-01-16T19:04:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12587/15972
dc.descriptionYÖK Tez ID: 520728en_US
dc.description.abstractBu araştırmada Kırıkkale ilinde görev yapan sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik algıları kişisel ve mesleki gelişim, öğrenciyi tanıma, öğrenme ve öğretme süreci, öğrenmeyi ve gelişimi izleme ve değerlendirme, okul-aile ve toplum ilişkileri, program içerik ve bilgisi gibi 6 temel parametre açısından incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, the self-efficacy perceptions of the class teachers working in Kırıkkale province were examined in terms of 6 basic parameters such as personal and professional development, student recognition, learning and teaching process, monitoring and evaluation of learning and development process, school-family and community relations, program content and information.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırıkkale Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSporen_US
dc.subjectSportsen_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.subjecten_US
dc.titleSınıf öğretmenlerinin beden eğitimi dersindeki öz yeterlik algılarının bazı parametreler açından incelenmesien_US
dc.title.alternativeExamination of the self-efficacy perceptions of the class teachers in physical education from the perspective of some parametersen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentKKÜ, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage134en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster