Yazar "Işık, Ahmet" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
Çalışma Yapraklarıyla Cebir Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Işık, Ahmet; Çelik, Elif (2017)Bu araştırmanın amacı, yapılandırmacı öğretim yaklaşımına uygun olarak hazırlanmış çalışma yaprakları ile öğretimin ilköğretim yedinci sınıf matematik dersinde cebirsel denklemlerin öğretiminde öğrenci başarısına etkisini ... -
İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri
Işık, Ahmet; Arslan, Kamer (2020)Matematik sadece işlemlerden ibaret olan bir disiplin değildir. Matematiğin içerisinde kavramlar, bu kavramlara ait tanımlar ve tanımlarla ilişkili işlemler de yer alır. Bahsi geçen bu unsurlar matematik öğrenenler için ... -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi
Öztürk, Ferhat; Işık, Ahmet (2018)Bu araştırmanın amacı; ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının lisans eğitimleri doğrultusunda etkinlik hazırlama süreçlerini incelemektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması deseni kullanılmıştır. ... -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Öztürk, Ferhat; Işık, Ahmet (2020)Bu araştırmanın amacı; ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının etkinlik kavramına yönelik algılarını incelemektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma ... -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Öztürk, Ferhat; Işık, Ahmet (2020)Bu araştırmanın amacı; ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının lisans eğitimleri doğrultusunda etkinlik uygulama süreçlerini incelemektir. Araştırmada nitel araştırma yaklaşımlarından durum çalışması yöntemi kullanılmıştır. ... -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Akıl Yürütme Becerisi Üzerine Görüşleri
Öz, Tuba; Işık, Ahmet (2017)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının "Matematiksel akıl yürütme becerisi" hakkında görüşlerini belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu, 2014-2015 eğitimöğretim yılı bahar döneminde bir ... -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşleminin Anlamına Dair Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Sitrava, Reyhan Tekin; Özel, Zeynep; Işık, Ahmet (2020)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının bölme işleminin anlamına ve bu anlama bağlı olarak bölme işleminin modellenmesine ilişkin bilgilerinin incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, nitel araştırma yöntemlerinden ... -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavrama ve Seçmeye Dayalı Problem Kurma Durumlarında Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Sitrava, Reyhan Tekin; Işık, Ahmet (2018)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla dört işlem ile ilgili kurduklarıproblemleri ve problem kurma becerilerini incelemektir. Veriler, nitel araştırma yaklaşımlarıarasında yer alan durum çalışması ... -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Sitrava, Reyhan Tekin; Işık, Ahmet (2018)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda dört işlem ile ilgili kurdukları problemleri ve problem kurma becerilerini incelemektir. Veriler, nitel araştırma yaklaşımları arasında yer alan durum çalışması ...